چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه ریزش متروپل آبادان، گفت: با عاملان ساخت و ساز نا ایمن در کشور برخورد جدی شود تا درس عبرتی برای همه دست اندرکاران ساخت و ساز باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) بیان داشت: امروز ضروری است تا برای احیا شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تلاش کنیم، چرا که عادی شدن گناه در نتیجه بی‌توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه اجرای سرود سلام فرمانده به یک فرهنگ انقلابی تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: ترس و واهمه دشمنان به خاطر ولایت‌پذیری مردم بویژه نوجوانان ملت ایران اسلامی است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) گفت: دختران و بانوان جامعه اسلامی باید با تاسی از سیره بانوان بزرگ تاریخ، عفاف و حجاب را پیشه کنند.

حجت الاسلام حسینی همچنین با تسلیت به مناسبت شهادت پاسدار شهید، صیاد خدایی خاطر نشان کرد: حرکت مذبوحانه و سنگدلانه دشمنان قطعا بدون جواب نخواهد ماند.

وی در پایان به حادثه ریزش متروپل آبادان اشاره کرد و گفت: با عاملان ساخت و ساز نا ایمن در کشور باید برخورد جدی شود تا درس عبرتی برای همه دست اندرکاران ساخت و ساز باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha