جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دری نجف آبادی - اراک

حوزه/ امام جمعه اراک گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی با هوشیاری کامل تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را شناسایی و در نطفه خفه و با تمام قدرت از امنیت کشور صیانت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی دری نجف‌آبادی، در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه اراک اظهار داشت: دشمنان از هر ابزاری برای نفوذ و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند، بنابراین در این شرایط وظیفه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید با هوشیاری کامل تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را شناسایی و در نطفه خفه و با تمام قدرت از امنیت کشور صیانت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به شهادت شهید «احسان قدبیگی» که روز چهارشنبه در منطقه پارچین تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد اشاره کرد و اظهار داشت: این شهید والامقام یکی از خدمتگزاران صنعت دفاعی کشور از خطه استان مرکزی و شهر اراک بود که مظلومانه به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف‌آبادی بیان کرد: امروز مردم شهیدپرور استان مرکزی و شهرستان اراک تشییع باشکوهی برای این شهید مظلوم برگزار کردند که جای تقدیر دارد و همگان توجه داشته باشند که راه مقاومت در کشور باید تقویت شود و مبادا کسی از ادامه مسیر دل سرد شود.

وی با اشاره به شهادت شهید حسن صیاد خدایی، توسط صهیونیست‌های کوردل، گفت: مردان خدا، در هر سنگری پیروز هستند و اگر شهید هم شوند، باز هم پیروزند و نزد خداوند دارای جایگاه رفیعی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران لازم است که در هر بخش و اموری روی پای خود بایستد، مطرح کرد: شرایط امروز کشور با گذشته قابل مقایسه نیست و انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال عمر بابرکت خود دستاوردهای بسیاری داشته که لازم است شکرگزار خداوند باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی گفت: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس یک فشنگ هم از خود نداشت، اما امروز به همت جوانان، متخصصان و دانشمندان این مرز و بوم در بخش صنایع نظامی قدرت برتر منطقه و در آینده قدرت برتر جهان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مراقب باشیم مبادا مسایل جزئی و عادی، ما را از مسایل و هدف‌های اصلی دور کند، خاطر نشان کرد: همه مراقب باشیم که دشمنان قسم خورده این آب و خاک ایران را رها نخواهند کرد و مراقب باشیم که هر لحظه به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق در کشور هستند.

حجت الاسلام‌والمسلمین دری نجف آبادی با تسلیت به درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه آبادان، عنوان کرد: این وظیفه ناظران و مهندسان بود که در ساخت این ساختمان دقت داشته باشند و لذا ضروری است تا با مسببان آن برخورد جدی صورت گیرد اما نکته مهم آن است که نباید در هر جا که حادثه‌ای رخ می‌دهد کل نظام را زیر سوال برد و آب به آسیاب دشمن بریزیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: امسال پس از چندین سال، ۴۰ هزار نفر از جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع مشرف می‌شوند، و لازم است تا زائران بهترین درس را از این دانشگاه با عظمت بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی تاکید کرد: در راستای وحدت کلمه، یکپارچگی، عظمت و کرامت انسانی همه باید پشت سر رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان ایشان حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha