شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نکو

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: در بین وزارتخانه ها، فقط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مفتخر به پسوند اسلامی است که البته این پسوند وظیفه ما را دو چندان سنگین می کند و امید داریم که روحانیون و طلاب، در این مسیر ما را از مشاوره های خود بی بهره نگذارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، منصور احمدی، امروز در نکوداشت روحانی مبارز و انقلابی حجت الاسلام والمسلمین مرحوم شیخ محمد مهدی روشن با عنوان «راه روشن» که در تالار آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد لرستان برگزار شد، گفت: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ و به راستی درگذشت و رحلت عالمان و فقهای همچون مرحوم شیخ حاج مهدی روشن رخنه ای جبران ناپذیر را وارد آورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: در بین وزارتخانه ها، فقط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مفتخر به پسوند اسلامی است که البته این پسوند وظیفه ما را دو چندان سنگین می کند و امید داریم که روحانیون و طلاب، در این مسیر ما را از مشاوره های خود بی بهره نگذارند.

وی با تاکید بر اینکه همه جوانب فرهنگ و هنر باید مزین به آموزه های دینی و قرآنی باشد، تصریح کرد: نکوداشت علما، فضلا و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از مهمترین وظایف ماست که امید می رود در طول سال با همکاری وزارت و انجمن مفاخر برگزار شود.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد مهدی روشن روحانی مبارز و مردمی بود که انس با کتاب و اشتیاق به آموختن و دانستن از ویژگی های بارز و شاخص آن عالم بزرگوار بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha