جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه نزاع انقلاب اسلامی با نظام سلطه، هویتی است، گفت: انقلاب اسلامی محور احیا و اداره‌ی جامعه براساس دین است، در حالی که تمام طاغوت‌های عالم دست در دست هم داده‌اند تا این انقلاب را شکست دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجتالاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، امروز در اجلاسیه دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تبریز، گفت: دانشگاه‌ها و دانشجویان بزرگترین سرمایه‌ی ملت‌ها ‌و امانتی در اختیار ما هستند.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) فرموده‌اند روز قیامت هرکسی حداقل بر ۱۰ نفر مدیریت کند، با دستانی بسته به غل و زنجیر در صحنه‌ی محشر حاضر می‌شوند و هرکس درست عمل کند، از غل و زنجیر آزاد می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: دانشگاه‌ها و دانشجویان بزرگترین سرمایه‌ی ملت‌ها ‌و امانتی در اختیار ما هستند و باید به گونه ای عمل کنیم که در روز قیامت پاسخگویی اقدامات باشیم و تنها مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات نباید ملاک باشند، بلکه خداوند آگاه و ناظر قاضی خواهد بود.

وی با بیان اینکه نزاع انقلاب اسلامی با نظام سلطه، هویتّی است، افزود: انقلاب اسلامی محور احیا و اداره‌ی جامعه براساس دین است، در حالی که تمام طاغوت‌های عالم دست در دست هم داده‌اند تا این انقلاب را شکست دهند و امروز تروریست‌ها وجلادان از حقوق بشر جایزه می‌گیرند.

حجتالاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) در جشنواره‌ کن گفت: دشمنان قدم به قدم به سمت سلب کردن امید، ارزش‌ها و اراده‌ها پیش می‌روند و صالح ترین رهبران نیز در جامعه‌ای که اراده در آن ضایع شود، زمین می‌خورند.

وی تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید مسائل کشور را حل کنند که خوشبختانه این امر تاکنون با افتخار محقق شده و دانشگاه‌ در خدمت جامعه بوده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان به موضوع هویت دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: آیا ما منتظریم که بعد از ۵۰ سال بگوییم که به هویت دانشجو و دانشگاه توجه نکرده‌ایم؟ دوره‌ی ریاست شما در دوران دولت سیزدهم، بسیار ویژه است و امیدهای زیادی به این دولت معطوف شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha