شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ طی مراسمی با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، از زحمات حجت الاسلام خدیوی قدردانی و حجت‌الاسلام انوری به عنوان رئیس استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، طی مراسمی با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، از زحمات حجت الاسلام خدیوی قدردانی و حجت‌الاسلام انوری به عنوان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی معرفی شد.

حجت‌الاسلام محمد انوری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی در این مراسم، ضمن قدردانی از حسن اعتماد رئیس نهاد دانشگاه‌های کشور، اظهار داشت: امروز لازم است که از تلاش‌های ارزنده حجت الاسلام خدیوی که بیش از یک دهه در دانشگاه‌های استان تلاش کردند و حق استادی بر ما دارند قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه بنده به دانشگاه‌ها، باور قلبی دارم، خاطرنشان کرد: دانشگاه را نه صرفا یک فرصت، بلکه دارای جایگاه اصلی در انقلاب اسلامی می‌دانم و لذا حضور در دانشگاه و انجام وظیفه در دانشگاه، یک وظیفه الهی است.

رییس جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی افزود: ظرفیت‌های بسیار عظیم معنوی، آموزشی و تربیتی در دانشگاه وجود دارد که بسیاری با فعالیت‌ها و مسئولیت‌های نهاد رهبری مثل اساتید گروه معارف، دبیران هم اندیشی، تشکل‌های مختلف، آشنا هستند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه در عرصه‌های مختلف، مطرح کرد: اگر امروز وظیفه قطعی ما جهاد تبیین است، بنابراین نیاز است تا ذهن و دل خود را به دستگاه فکری امامین انقلاب نزدیک کنیم.

حجت الاسلام علی خدیوی، رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، اظهار داشت: یک دهه از عمرم را در دانشگاه تبریز و در فضای نورانی، معنوی، علمی، فرهنگی و مهد تحولات بزرگ تاریخ انقلاب و ایران اسلامی سپری کردم که این را افتخار و مایه برکات فراوان برای خود می‌دانم.

وی با بیان اینکه حضور بنده در دانشگاه تبریز باعث شد تا علم و ادب را از بسیاری از اساتید بزرگوار این دانشگاه بیاموزم، گفت: تبریز و دانشگاه تبریز در تمامی مسئله‌های تاریخ معاصر، از دوره مشروطه و تجددخواهی تا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی پیشتاز همه بوده و جلوتر از همه حرکت کرده است.

رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: امروز دشمن در سه عرصه‌ غیرت دینی، ملی و انقلابی با تمام وجود وارد میدان شده و امپراطوری رسانه‌ای راه انداخته تا جوانان ما را تخریب و حیای زنان ما را بگیرد و نگذارد که صدایمان فراتر از مرزها برود، اما راه مقابله با این نقشه دشمنان، تحقق جهاد تبیین و حرکت در این مسیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha