دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید جلال دهقانی اشکذری

حوزه/ کارگردان و هنرمند جوان اشکذری، جایزه بهترین کارگردانی خود در جشنواره فیلم عمار ۱۴۰۰ را به آستان مقدس رضوی تقدیم می کند.

حجت الاسلام محمد تقی جعفری نسب، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اشکذر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با محکومیت اقدام سیاسی و ضد ایرانی جشنواره کن در خصوص تقدیر از سازندگان و بازیگر خارج نشین فیلم موهوم عنکبوت مقدس، اظهار داشت: اینگونه اقدامات سیاسی در کارنامه سیاه جشنواره کن باقی می ماند و از اذهان مردم ایران پاک نمی شود.

وی افزود: کارگردان و سینماگر جوان اشکذری در واکنش به این موضوع و در ادامه واکنش هنرمندان متعهد کشورمان با عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم عمار سال ۱۴۰۰ را به آستان قدس رضوی تقدیم می کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اشکذر ادامه داد: سید جلال دهقانی اشکذری کارگردان سینما و تلویزیون که در کارنامه هنری خود فیلم و سریال هایی چون«خانه ای کنار ابرها» و «حانیه و شاهرگ» را دارد، درسال ۱۴۰۰ در جشنواره فیلم مردمی عمار عنوان بهترین کارگردانی را برای فیلم «دختر ایران» به خود اختصاص داد.

جعفری نسب اظهار کرد: دهقانی اشکذری این جایزه را که با عنوان «فانوس بهترین کارگردانی»شناخته می شود به آستان قدس رضوی در دهه کرامت اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha