چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سالک در واکنش به فیلم عنکبوت مقدس، گفت: دشمنان بدانند خانه عنکبوتی هنرپیشه های مزدور ویران تر از ویرانی است و به زودی فرو خواهد ریخت و آنچه باقی می ماند اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان در تحلیل فیلم اهانت آمیز «عنکبوت مقدس» و رفتار بازیگران ایرانی این فیلم در جشنواره کن، با بیان اینکه ما به یک اصل باید توجه داشته باشیم گفت: آن اصل این است که شیطان در لباس هنر، ادبیات، سخنرانی، کتاب، فیلم و مسائل مختلف علیه مقدسات حق در می آید و این از زمان حضرت آدم تاکنون سابقه تاریخی دارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش وزیر ارشاد به فیلم عنکبوت مقدس + بیانیه سازمان سینمایی

وی افزود: یک نکته در اینجا نمایان است که باید به این توجه کرد که آیا حق پیروز است یا باطل که پاسخ آن را قرآن داده است و در آیه ۱۸ سوره انبیاء می فرماید: «بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَی الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ ۚ وَلَکُمُ الْوَیْلُ مِمَّا تَصِفُونَ» (به این معنا که حق بر باطل پیروز می شود و به اصطلاح دماغ شیطان به خاک مالیده می شود.)

بیشتر بخوانید:

یادداشت سخنگوی حوزه در پی بی‌حرمتی به آستان مقدس حضرت ثامن الحجج(ع)

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استعمار، استکبار و سلطه جهانی بیش از ۴۴ سال است علیه جمهوری اسلامی ایران به انواع مختلف در حال توطئه چینی برای براندازی نظام هستند، نه تنها به این هدف شوم خود نرسیده اند، بلکه پایه های اصلی این نظام محکمتر و سیطره اسلام در کل جهان رو به رشد است.

هنرپیشه های خود فروخته و مزدور

وی در ادامه از نقش آفرینی برخی از هنرپیشه های خود فروخته و مزدور جریان های ضد اسلامی یاد کرد و گفت: این افراد گاهی حرکت هایی انجام می دهند که خواسته آمریکا و اسرائیل است، مانند همین فیلم که تقدس زدایی از شخص دوستدار امام رضا(ع) و حرم آن حضرت شروع می شود و بعد مسائل دیگری را نیز مطرح می کنند.

ویرانی خانه عنکبوتی هنرپیشه های مزدور

حجت الاسلام والمسلمین سالک عنوان کرد: دشمنان بدانند خانه عنکبوتی هنرپیشه های وابسته به استکبار ویران‌تر از ویرانی است و به زودی فرو خواهد ریخت و آنچه باقی خواهد ماند، اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که با این نوع فیلم ها از بین نمی رود.

وی اظهار کرد: در جشنواره کن عمدتا فیلم هایی از سوی داوران مد نظر قرار گرفته و در کانون توجه است که در زمینه های متعدد انحراف جنسی چون ترویج همجنسگرایی و یا تقدس زدایی باشد، چون می خواهند به وسیله هنر، علیه ایران و اسلام اقدام کنند.

نماینده ادوار مجلس رئیس جمهور، فرانسه را نوکر صهیونیست‌ها دانست و گفت: طبیعی است که در کشوری که رئیس جمهور آن نوکر صهیونیست هاست، چنین اقداماتی و جشنواره هایی برگزار شود.

کوتاهی وزارت ارشاد / کمیسیون فرهنگی مجلس به میدان بیاید

وی در ادامه متذکر شد: وزارت ارشاد از موقعیتی که باید داشته باشد، در این زمینه استفاده نمی کند، کمیسیون فرهنگی دولت و مجلس نیز باید به میدان بیایند و با این مسئله مبارزه کنند.

هر که با اهل بیت(ع) در افتاد، ورافتاد

حجت الاسلام والمسلمین سالک در پایان با تاکید بر اینکه هرکه با اهل بیت(ع) خصومت ورزد، حتماً ضربه خواهد دید، عنوان کرد: این تقدس زدایی به هیچ وجه قابل قبول نیست و محکوم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسینی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    با سلام و عرض تبریک میلاد حضرت معصومه (س) . عرضی داشتم خدمت مسئولان محترم کشور در ارتباط با گرانی ها و تورم شدیدی که واقعا برای مردم طبقات پایین جامعه کمرشکن شده است . آقایان توجه کنند که اقتصاد در اسلام مورد توجه بوده است و اینطور نیست که رسول اکرم و ائمه اطهار نسبت به زندگی و فقر مردم بی تفاوت باشند و آن را امتحان الهی بدانند . بعضی ها چرا عدالت و صداقت دینی را در بیاناتشان رعایت نمیکنند ؟ آیا از زندگی مردم خبر ندارند ؟ جوان امروز نه شغل دارد ، نه درامد دارد . بالای سی سال سن دارد و نمیتواند ازدواج کند تا چه رسد به بچه دار شدن . چرا بعضی آقایان این چیزها را متوجه نیستند و نمیدانند که این وضعیت اقتصادی چه خانواده هایی را از هم پاشیده است و باعث بزهکاری و هزار مشکل اجتماعی شده است . تشکر از عزیزان خبرگزاری حوزه