شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین برته

حوزه/ اکنون که شانه‌های مردمان این بومِ سربلند هنوز از گریه بر داغ گرم آبادان می‌لرزد، آوارِ رنجواره‌ی عنکبوتی کن بر بنای مقدّس‌ترین باورهای این مردم، خاطر همه‌مان را آزرده است و دلهامان را دوچندان داغدار کرده، به دور از دادی که باید دادِستان قانون از هم‌داستانانِ این پلیدی بستاند، بر همه‌ی ارادتمندانِ حضرتش فرض است که با صلابت و بی‌درنگ ادب محبّت و زائری را به جا آورند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، سخنگوی حوزه در پی بی حرمتی به آستان مقدس حضرت ثامن الحجج (ع) در یادداشتی آورده است:

بِسم الله الرّحمن الرّحیم

هرچند حال و روز زمین و زمان بَد است
یک قطعه از بهشت در آغوش مشهد است
حتی فرشته‌ای که به پابوس آمده
انگار بین رفتن و ماندن مردد است
هرجا دلی شکست به اینجا بیاورید
اینجا بهشت ـ شهر خدا ـ شهر مشهد است
(شعر از رضا عابدین زاده)

همه‌ی هنرِ هنر در این است که از ما انسانی بهتر بسازد و پلی باشد و پلّه‌ای از خودمان تا همه‌ی خوبی‌ها، تا همه‌ی مهربانی‌ها، تا خودِ خدای دوست‌داشتنی.
خدایی که نشانه‌هایی بسیار بزرگ در زمین دارد، عزیزان جان‌خواه روح‌افزایی که دلیل حضرتش هستند و دستگیر و راهنمای ما، که یکی‌شان آبروی ایران است و پناه مردمان.
هزاران سلام و درود بر تو ای ثامن الحجج علیهم‌السلام و ای شمس الشموس.
به راستی که بی‌حرمتی به این آستان با سعادت و پنجه بر آفتاب عالم تاب توس کشیدن نه هنر که عین بی‌هنری و نامردی و نامردمی است.
ای آقای همه‌ی مهربانی‌ها، ای حضرت دوستدار و ای حضرت پناه، از این‌همه نامروّتی به تو پناه می‌آوریم ای پاک‌ترین مقدّس.
اکنون که شانه‌های مردمان این بومِ سربلند هنوز از گریه بر داغ گرم آبادان می‌لرزد، آوارِ رنجواره‌ی عنکبوتی کن بر بنای مقدّس‌ترین باورهای این مردم، خاطر همه‌مان را آزرده است و دلهامان را دوچندان داغدار کرده، به دور از دادی که باید دادِستان قانون از هم‌داستانانِ این پلیدی بستاند، بر همه‌ی ارادتمندانِ حضرتش فرض است که با صلابت و بی‌درنگ ادب محبّت و زائری را به جا آورند و در تعظیم و تکریم آوازه‌ی بلند امام رئوف همّت گمارند و صریح، صادقانه و هنرمندانه مدافع حریم کبریائی‌اش باشند و در توقف، افشا و گسست تارهای کهنه‌ی دروغ، توهین و نفرت‌پراکنی بکوشند که: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ. (محمد صلی الله علیه و آله و سلم/ ۷)

محمد رضا برته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یک هموطن IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    3 2
    متاسفانه تبدیل به یک رویه شده برای برخی از سلبریتی ها و سینما گران، نون نظام رو بخورند و به آن لگد بزنند.
  • زهرا IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 1
    اسم اعظم بکند کار خود ای دل خوش باش که به تلبیس و حیل دیو سلیمان نشود تنها انسان های احمق و حقیر ، سعی دارند با فوت خود نور الهی را خاموش کنند چه نادان های پستی.
  • منتظر IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 1
    بایدبا عوامل این بی حرمتی و اهانت برخورد قانونی شود تا دیگران جرئت جسارت پیدانکنند.
  • مریم IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    امام‌رضا ع مقامی والاتر از این حرفها دارد که با کارهای این شیطان صفتان هتک بشه،انشالله صاحب عصرو الزمان بیاد و همه ی آنهارو محکوم کند🤲