سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
طلاب سیاسی

حوزه / معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از تشکیل اولین مجمع عمومی طلاب سیاسی حوزه علمیه استان اصفهان با حضور مسئولان و کارشناسان سیاسی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به تشکیل اولین مجمع طلاب سیاسی حوزه علمیه استان اصفهان که روزهای گذشته در مرکز آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: این مجمع متشکل ازحدود ۷۰ نفر از طلاب فارغ‌التحصیل در دو دوره تربیت مربی سیاسی حوزه علمیه استان اصفهان است که طی ۴ سال گذشته، در دوره‌های معاونت تهذیب و تبلیغ شرکت داشته‌اند.

وی در مورد اهداف برگزاری این مجمع ابراز داشت: هدف از برگزاری این مجمع، انسجام، همگرایی و هم‌افزایی اعضاء آن بوده تا بتوانند با تشکیل جلسات و برنامه‌ریزی بهتر نقش موثرتری را در جامعه داشته باشند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در مورد نتایج و مصوبات جلسه نیز خاطر نشان کرد: این جلسه با حضور اکثریت اعضاء و با بررسی اساسنامه تشکل سیاسی طلاب و تحلیل فعالیت‌ها صورت گرفت، از آغاز تاکنون برگزار شد.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه نیز ۱۰ نفر از اعضا برای تصدی شورای مرکزی تشکل ثبت نام نمودند که هر کدام در زمان‌های تعیین شده به معرفی خود و برنامه‌هایشان پرداختند و در پایان و پس از جمع آوری آراء، نتایج بدین شرح اعلام شد:

حجج اسلام مهدی زیدی ۲۶رای، مسعود رضانژاد ۳۲رای، محمدعلی دستگردی ۲۷رای، محمد سلیمان‌پور ۲۶رای و احسان شریعت نژاد با ۲۳ رای حائز بیشترین آرا شدند و آقایان هلیلی و دلیر نیز بعنوان اعضاء علی البدل انتخاب شدند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی در مورد سایر برنامه‌های این مجمع عمومی یادآور شد: در این جلسه، میهمانان ویژه سیاسی از جمله حجت الاسلام‌ علی نوری مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان، دکتر محسن سلیمانی استاد دانشکده سیاسی دانشگاه تهران و دکتر سیدجلال حسینی مسئول دفتر سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان حضور داشتند و به بیان نکاتی برای موفقیت روز افزون طلاب و هادیان سیاسی حوزه علمیه اصفهان پرداختند.

اولین مجمع عمومی طلاب سیاسی حوزه علمیه اصفهان برگزار شد

اولین مجمع عمومی طلاب سیاسی حوزه علمیه اصفهان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha