چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه / نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با یک عمر مجاهدت خستگی‌ناپذیر و باور به خدا و مردم، دین را به صحنه اجتماع آورد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور اساتید و طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، گفت: از مهمترین ویژگی های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آن بود که در کنار مکاتب و گفتمان های مختلفی که در دنیا در بحث حکومت داری و منشأ قدرت رایج بود، یک گفتمان جدید برگرفته از دین مبین اسلام که همانا تکیه بر اراده مردم است را ترویج داد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) برای رسیدن به پست و مقام و قدرت قیام نکرد، بلکه مهمترین اصول و مبانی اعتقادی و رفتاری امام راحل شامل قیام برای خدا، خداباوری، خداترسی، دعوت مردم به توحید، اعتقاد راسخ به امدادهای الهی، دین محوری، احیای شعائر دینی و تلاش برای تحقق اسلام ناب محمدی (ص) بود.

حسینی ادامه داد: امام خمینی (ره) با یک عمر مجاهدت خستگی‌ناپذیر و باور به خدا و مردم، دین را به صحنه اجتماع آورد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعتقاد به خدا، امام خمینی(ره) را به قدری قدرتمند کرد که رژیمی تا بن دندان مسلح که قدرت‌های بزرگ آن را حمایت می‌کردند و دارای نیروی اطلاعاتی قوی بود را با اتکا به قدرت الهی و همراهی مردم از پا درآورد و انقلابی را رقم زد که در جهان تاثیرگذار است.

حسینی در پایان نمایش فیلم موهن و غیر اخلاقی عنکبوت مقدس را محکوم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha