دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت سالگردارتحال امام راحل درفرمانداری ویژه کاشان

حوزه / امام جمعه کاشان، اذیت شدن مردم در ادارات را موجب جدایی آنها از نظام و انقلاب دانست و تاکید کرد: مسئولان تا می توانند باید به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، امروز در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در فرمانداری کاشان، گفت: امام خمینی (ره) به مردم ایران عزت بخشید.

نماینده ولی فقیه درکاشان، با بیان اینکه باید قدردان حکومت اسلامی باشیم، افزود: مسئولان قدر مردم را بدانند؛ اگر مردم نبودند انقلاب پیروز نمی شد و استمرار نمی یافت.

امام جمعه کاشان، اذیت شدن مردم در ادارات را موجب جدایی آنها از نظام و انقلاب دانست و تاکید کرد: مسئولان تا می توانند باید به مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان کارآمدی نظام را هدف گرفته اند، ادامه داد: مسئولان با روحیه بسیجی، جهادی، کار مداوم، کارشناسی شده، تخصص و تعهد توطئه دشمنان در ناکارآمدی نظام را خنثی نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: مسئولی که مشکل ارباب رجوع بی پناه را برطرف نکند خودش را مقابل امام زمان(عج) قرار داده است.

وی به فساد دوران ستمشاهی اشاره کرد و افزود: یکی از سرگرمی های رضا پهلوی قماربازی بود. این ملعون وقتی که خارج از کشور قمار را می باخت نامه به آستان قدس رضوی می داد که پول قمار من را پرداخت کنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان، در پایان به برکات بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب نقشه راه آینده کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha