یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
المصطفی

حوزه/ جامعةالمصطفی العالمیه در سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعةالمصطفی در سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی): حیات و شخصیت خمینی کبیر، تجسم اسلام ناب محمدی و تبلور انقلاب اسلامی بود.

۱۴ خردادماه ۱۳۶۸، روز عروج آسمانی رهبر کبیر و بزرگ‌معمار انقلاب اسلامی، یادآور حزنی بزرگ برای دلدادگان آن رهبر عظیم‌الشأن و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

در چنین روزی، مردم انقلابی ایران با بزرگ‌مردی وداع کردند که احیاگر بزرگ اسلام در روزگار معاصر بود و انقلابی را راهبری نمود که تحولی عمیق را در کشور و منطقه ما و در معادلات جهانی رقم زد.

ملت ایران در سی‌وسومین سالروز ارتحال امام خمینی(قدس سره)، با آرمانهای بلند ایشان تجدید عهد می کند و با پیروی از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی خلف صالح آن امام، بار دیگر، مراتب ارادت و تعهد خویش را به خمینی کبیر نشان خواهد داد.

جامعةالمصطفی‌العالمیه در سی‌وسومین سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(قدس سره) و پنجاه‌ونهمین سالروز قیام الهی مردم ایران در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در اعتراض به اقدام رژیم پهلوی در دستگیری امام خمینی(قدس سره)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز و شهدای قیام ۱۵ خرداد، بر تداوم راه امام خمینی(قدس سره)، پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و ایستادگی در برابر کید دشمنان در به انحراف کشاندن مسیر انقلاب اسلامی تأکید می‌ورزد.

امید است که پرچم انقلاب اسلامی هر چه زودتر به حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه) سپرده شود و جهانیان برقراری حکومت جهانی حضرت مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) را به نظاره بنشینند.

جامعةالمصطفی‌العالمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha