یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شکری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شکری گفت: بدخواهان نظام با تمام توان پا به میدان گذاشته تا دین را ناکارآمد و دولت و نظام را ناتوان از برآورده کردن نیازهای معیشتی مردم جلوه دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، به همراه عباس کاهه، مدیر کل دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد، حسین شکرویان، مدیر کل بنیاد استان، نبوی، رئیس بنیاد شهرستان سمنان و معاونان ستاد استان در قالب طرح سپاس با سه تن از ایثارگران به نامهای جانباز ۶۰ درصد حسین مظلومیان، مادر معزز شهید رضاعلی اعرابیان و جانباز و آزاده سرافراز سید کریم میر صناعی دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشستهای صمیمانه ایثارگران به ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخته و برخی مشکلات مربوط به اشتغال، ازدواج فرزندان، مسکن و ضرورت تقویت دوره های آموزشی برای جامعه ایثارگری خصوصا در زمینه تحکیم مبانی خانواده به منظور ازدیاد آگاهی عمومی و کاهش برخی ناهنجاریهای موجود را مطرح کردند.

آن گاه حضرت حجت الاسلام و المسلمین شکری طی بیاناتی ضمن ابلاغ سلام گرم مقام معظم رهبری به ایثارگران اظهار داشت: امروز شرایط به گونه ای رقم خورده که بدخواهان نظام با تمام توان پا به میدان گذاشته تا دین را ناکارآمد و دولت و نظام را ناتوان از برآورده کردن نیازهای معیشتی مردم جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در این مقطع حساس باید با تبعیت محض از مقام عظمای ولایت، هر یک از مسئولان و مدیران در جهاد تبیین شرکت نموده و با بازگو نمودن دستاوردها، موفقیتهای نظام و برکات جمهوری اسلامی خصوصا در زمینه پیشرفتهای علمی، پزشکی، نظامی، هسته ای، امنیتی و ... در پی بی اثر کردن توطئه های دشمنان همت گمارند.

در پایان این دیدارها نماینده ولی فقیه در بنیاد با اهداء هدیه، از مناعت طبع و روحیه وفادارانه ایثارگران نسبت به آرمانهای متعالی نظام دیدار قدرشناسی و سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha