شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه شهرستان قروه

حوزه/امام جمعه شهرستان قروه گفت: هرکس بخواهد در داخل انرژی انقلاب اسلامی را بگیرد که این نظام مقدس دست از آرمان‌ها و ارزش‌های خود که همان استکبار ستیزی است بردارد، به تعبیر امام او ضد انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه، امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد جامع شهر قروه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد امام(ره) به تبیین منظومه فکری حضرت امام(ره) پرداخت و اظهار داشت: هدف امام(ره) در مبارزات انقلابی صرفا برای سقوط یک حکومت نبود، بلکه این انقلاب برای مانع زدایی و در راستای تحقق وعده الهی که همان حاکمیت اسلام بود، شکل گرفت.

امام جمعه شهرستان قروه افزود: امام(ره) در مبانی خود همیشه تعبیر به امت می‌کردند که در این تعبیر مسئله ناسیونالیسم و مرز جغرافیا مطرح نیست، بلکه افق دید ایشان همان امت پیامبر خاتم (ص) بود.

وی تصریح کرد: هرکس بخواهد در داخل انرژی انقلاب اسلامی را بگیرد که این نظام مقدس دست از آرمان‌ها و ارزش‌های خود که همان استکبار ستیزی است بردارد، به تعبیر امام او ضد انقلاب است.

حجت الاسلام رستمی یادآور شد: در تداوم تفکر امام(ره) توجه به بیانیه گام دوم انقلاب حائز اهمیت است چرا که در این بیانیه لازم است مردم ابتدا در اسلامی کردن دولت قدم بردارند و در مرحله بعد از آن، اسلامی شدن جامعه و تمدن سازی و جهانی شدن به ایفا نقش بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha