یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام خمینی

حوزه / دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، با انتشار بیانیه‌ای سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، با انتشار بیانیه‌ای سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ را گرامی داشت.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن ارحیم

رحلت حضرت امام خمینی(ره) در ۱۴ خردادماه سال ۱۳۶۸ مصیبت بزرگی برای مردم ایران و مسلمانان جهان بود و تشییع باشکوه و بی‌همتایی که با حضور بسیار گسترده مردم برای پیکر ایشان برگزار شد، در دنیا بی‌سابقه بود و نشان دهنده جایگاه بسیار والای ایشان در بین مردم داشت.

پس از رحلت حضرت امام خمینی(ره) مجلس خبرگان رهبری به سرعت تشکیل جلسه داد و بهترین و شایسته‌ترین فرد را به عنوان رهبر انقلاب انتخاب کردند و ایشان نیز تا امروز به بهترین شکل انقلاب اسلامی را هدایت کرده‌اند.

پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲ نیز یادآور روزی است که در آن ملتی ستمدیده به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به پا خاستند و با نثار خون شهدا، نهضتی را بنیان نهادند که پانزده سال بعد منجر به سرنگونی نظام شاهنشاهی شد و در این روز در پی سخنرانی امام خمینی(ره) در مدرسه فیضیه قم، مردم انقلابی به پا خاستند و جمعی از این انقلابیون توسط نیروهای نظامی در شهر ورامین به شهادت رسیدند.

امیدواریم این شهدای عزیز با شهدای عاشورا محشور باشند.

نهضتی که امام خمینی(ره) پایه گذاری کردند تا امروز ادامه یافته و آزادی خواهان جهان در کشورهای مختلف دنیا این نهضت و جریان را امتداد می‌بخشند.

دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر ۱۵ خرداد اعلام می‌نماید که امروز عزت و سرافرازی این نظام مقدس، بی‌شک ثمره اقتدای ملت غیور ایران اسلامی به سیره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدا و پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha