جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
استقبال مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد از کاروان زیر سایه خورشید

حوزه / کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام آستان قدس رضوی همراه با پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع) امروز در بدو ورود به شهر یاسوج، مورد استقبال مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام آستان قدس رضوی همراه با پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع) امروز در بدو ورود به شهر یاسوج، مورد استقبال مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

گفتنی است کاروان زیر سایه خورشید ابتدا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر و سپس با حضور در مصلای امام خمینی شهر یاسوج، فضای مراسم سالگرد درگذشت امام راحل را منور به نور پیشوای هشتم شیعیان جهان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج ضمن خوش آمد گویی با خادمان حرم امام رضا(ع)، اظهار داشت: هرچه داریم از برکت ائمه اطهار و اولیای الهی است و امروز با حضور کاروان زیر سایه خورشید، شاهد پیچش نسیم خوش امام رضا(ع) در استان هستیم که به تقویت روحیه معنوی مردم استان به خصوص جوانان و نوجوانان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha