دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رستاخيز

حوزه / امام جمعه شیبکوه گفت: امروز بیداری ملت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداشتن در مسیر مکتب امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه شیبکوه ظهر امروز در جمع پرشور مردم بندرچارک در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج)، ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از برترین چهره‌هایی که تاریخ بشریت به خود دیده، شخصیت امام خمینی(ره) است، شخصیتی که اهل عبادت، خلوت و گریه نیمه‌شب و دعا و ارتباط با خدا بودند و به همین دلیل در دل مردم جای گرفتند.

وی افزود: امروز دشمنان به دنبال تحریف شخصیت، اندیشه و بیانات امام راحل هستند و هدفشان از این تحریف این است که مردم را از مسیر مستقیم انقلاب که همان مبارزه با استکبار و آمریکا است، منحرف کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیبکوه، یادآور شد: دشمنان به دنبال آن هستند که فلسفه انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند و به ذخایر معرفتی امام(ره) در جامعه ضربه بزنند، چرا که این انقلاب بارها سیلی محکمی به مستکبران زده است.

حجت الاسلام با بیان اینکه ۱۵ خرداد بیانگر ایستادگی مردم در راه دفاع از اسلام است، مطرح کرد: شهدای مظلوم و گمنامان در طول تاریخ همانند ستاره‌های درخشان برکت ایجاد کرده‌اند و لذا به برکت این مجاهدت‌ها، روزبه‌روز ملت ایران قوی‌تر شد تا به پیروزی انقلاب اسلامی ختم شد.

امام جمعه شیبکوه با بیان اینکه مهمترین عامل تحقق انقلاب دو رکن انگیزه الهی، و وحدت کلمه بود، گفت: در مقابل خواب مردم سبب تهاجم بیگانگان خواهد شد و لذا هر جامعه‌ای که خواب باشد، دشمن در متن جامعه و در فرهنگ، دین و مراکز علمی او نفوذ خواهد کرد.

وی تاکید کرد: لازم است که ملت ضمن هوشیاری کامل، دشمن را بشناسند و با حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین، از دستاوردهای انقلاب محافظت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha