شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام 2

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: ملت ایران اسلامی همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و با اتحاد و همدلی توطئه‌های دشمنان را همانند تمامی این سال‌ها خنثی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، امروز در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در مصلی الغدیر خرم آباد با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد، با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) انقلابی استکبار ستیز و مردمی پایه گذاری نمودند، اظهار داشت: امام(ره) با پایه گذاری انقلاب اسلامی ایران، خط فکری جدیدی را در دنیا ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مردمی، متواضع و باتقوا بودند، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، دینداری و تقوا در جهان نیز دوباره احیا شد و مردم آزاده جهان به تاسی از اهداف انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و ظلم ستیزی در جهان را استمرار بخشیدند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه ملت انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری سال‌ها از اهداف نظام صیانت و حراست کرده‌اند، خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی به تاسی از قیام سرخ حسینی، رسم آزادگی و سربلندی روز افزون ایران اسلامی را در جهان نهادینه کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه دشمنان با تحریم‌ها و انواع فشار اقتصادی سعی دارند مقاومت و امید را دل مردم ایران کمرنگ کنند، گفت: مردم مقاوم و صبور ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از ایران اسلامی کینه به دل دارند، افزود: ملت ایران اسلامی همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و با اتحاد و همدلی توطئه‌های دشمنان را همانند تمامی این سال‌ها خنثی خواهند کرد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها دینداری، شرافت و تقوای ملت ایران را مدیون امام خمینی (ره) دانست و یادآور شد: حفظ این تقوای الهی در همه عرصه‌ها بسیار ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha