دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از طلاب برادر و خواهر کردستانی در دفتر حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: سیاستمداری که در کار خود همواره صداقت، معنویت و درست کاری را پیشه کند می تواند زمینه ای برای اعتلای جامعه خود باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در حسینیه شهر بیجار برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ۵ موضوع مهم و کلیدی را در نظر دارد که اولین موضوع پیوند معنویت با سیاست می باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: سیاستمداری که در کار خود همواره صداقت، معنویت و درست کاری را پیشه کند می تواند زمینه ای برای اعتلای جامعه خود باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تاکید کرد: اعتقاد به جایگاه مردم و ملت از دیگر صفات یک سیاستمدار برجسته است که همواره به جایگاه و نقش مردم با نگاه متعهدانه می نگرد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: سومین اصل و موضوع برای یک سیاستمدار نوع نگاه و رویکرد وی به جهان پیرامون است، امروز ایران اسلامی در عمل نشان داده است که نمی تواند نسبت به جهان بی تفاوت باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: چهارمین موضوعی که یک سیاستمدار آگاه باید بدان پایبند باشد، دفاع از ارزشهاست که این مهم در کشور ما به معنای واقعی تبلور یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: عدالت و دادگری را باید پنجمین موضوعی دانست که یک سیاستمدار باید بدان پایبند باشد، ایران اسلامی از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب مقوله عدالت را پیشه راه خود ساخته است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امامین انقلاب تاکنون به این ۵ موضوع در حوزه سیاست پایبند بوده اند و همین امر رمز موفقیت این نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha