پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: موضوع جهاد تبیین، امروز وظیفه هر فرد انقلابی و مکتبی است چرا که نسل جوان، تشنه معارف دینی و مشتاق دانستن در مورد حقایق دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: موضوع جهاد تبیین، امروز وظیفه هر فرد انقلابی و مکتبی است چرا که نسل جوان، تشنه معارف دینی و مشتاق دانستن در مورد حقایق دفاع مقدس است.

وی در فراز دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌های عظیم جمهوری اسلامی، ارتقای سطح رفاه و زندگی عامه مردم، رشد علمی و دانشگاهی و ... تصریح کرد: امروز با تغییر رویکرد مدیریتی بنیاد، اهتمام به امور فرهنگی، تقویت زمینه‌های اعتقادی ایثارگران، همدلی، تکریم حداکثری ایثارگران و حل و فصل مشکلات آنان باید در صدر برنامه‌های کاری مسئولان بنیاد باشد.

حسین شکرویان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اولویت‌دهی به فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی حوزه ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: در سال جاری از ۱۲۰۰ فعالیت کلی که برای استان در برنامه عملیاتی دیده شده ۷۰۰ برنامه فرهنگی بوده که این امر نشان‌دهنده اولویت کاری مدیران دلسوز بنیاد در سطح کلان است.

تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی راهکار خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ایثارگران گفت: تبیین برکات دفاع مقدس و تشریح ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین راهکارهای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، ضمن ابراز خرسندی از ایجاد فرصت دیدار با خادمان شهدا و ایثارگران این خطه از میهن اسلامی با استناد به آیات سوره اعراف گفت: مهم‌ترین ویژگی مؤمنان واقعی «کهف الحصین» بودن آنان است و این صفت ذاتی بدین معناست که همگان در پناه آنان احساس امنیت و سلامت و آرامش دارند.

وی در فراز دیگری از سخنان خود با اشاره به گذر با شتاب عمر و ضرورت استفاده از فرصت برای نیکوکاری به بندگان خداوند افزود: خدمت عاشقانه و خالصانه توأم با تکریم ایثارگران، یکی از با ارزش‌ترین انواع جهاد در راستای انتشار صلح و دوستی، وحدت و انسجام در میان بندگان خداوند است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در این برهه حساس که دشمنان دین و ملت می‌کوشند تا اعتقادات مذهبی و فرهنگ اصیل اسلامی و انسانی ما را مخدوش کنند مهمترین راهکار مبارزه با این توطئه این است که تمام عزم و همت خویش را بر تبیین حقایق و معارف دین، روشنگری دستاوردهای ارزشی نظام جمهوری اسلامی، برکات خون‌های مطهر شهیدان و ثمرات دفاع مقدس متمرکز سازیم تا به یاری شهدا، نقشه‌های شوم بدخواهان نظام خنثی شده و پرچم اخلاق و انسانیت و آزادگی در سراسر گیتی همچنان در اهتزاز باقی بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha