دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ی

حوزه/ آیین تجلیل از پدر شهیدان موحد رستگار، یکی از مبارزان انقلابی و یاران امام راحل در جشنواره ملی فرهنگی هنری "آه و آهو" در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیین تجلیل از حاج محمد موحد رستگار پدر شهیدان احسان و سردار حسن موحد رستگار، معاون گردان امیرالمومنین لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، شب گذشته در چهارمین شب برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری "آه و آهو" و همایش «انتظار و امام رضا(ع) به سوی ظهور» به مناسبت سالگرد امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) کاشان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای تابلو فرش متبرک حرم رضوی از سوی موسسه خادمین حضرت رضا(ع) در کاشان و پایگاه بسیج دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) و یادبود بزرگداشت ۱۱۴ شهید این دبیرستان از پدر شهیدان رستگار تجلیل شد.

گفتنی است حاج محمد رستگار پدر شهیدان رستگار از مبارزان قبل از انقلاب در کاشان است که حتی زمان حضور حضرت امام(ره) در نجف به همراه خانواده‌ نیز مدتی کنار امام خمینی(ره) حضور داشت و در دوران پهلوی نیز بدون ترس و واهمه عکس بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را در مغازه خود نصب کرده بود و برداشتن عکس حضرت امام(ره) را حتی با تهدید به مرگ نیز نپذیرفته بود.

سردار شهید حسن موحد رستگار متولد ۱۵ دی ۱۳۴۲ در ۱۱ اسفند ۶۴ در فاو و عملیات والفجر به شهادت رسید که در فرازی از وصیت نامه‌اش چنین نوشته است: ما به ملاقات خدایمان رفتیم، این دنیا ارزش و سودی ندارد، دنیا فانی و آنچه باقی است آخرت و اعمال خوب انسان‌ها است.

شهید احسان موحد رستگار نیز متولد ۲۴ اردیبهشت ۴۶، در ۱۱ اسفند ۶۴ در فاو و عملیات والفجر به شهادت رسید که در فرازی از وصیت نامه‌اش چنین نوشته است: و اما ای خفتگان در بند دنیا، شما که به دیده حقارت به مرگ شهیدان می‌نگرید، شما که می‌پندارید شهدا این رزم آوران پذیرفته شده، مرده‌اند شما در این زندگی مرده‌اید و شهدا در عین نبودن زنده‌اند.

انتهای پیام. /

تجلیل از یار امام(ره) و پدر شهیدان موحد رستگار در کاشان

تجلیل از یار امام(ره) و پدر شهیدان موحد رستگار در کاشان

تجلیل از یار امام(ره) و پدر شهیدان موحد رستگار در کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha