شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام آقا جان پور

حوزه / رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: روحیه و تفکر بسیجی در همه عرصه‌های نظام علاوه بر خنثی سازی ترفندها و توطئه‌های دشمنان، موجب اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجان‌پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، شب گذشته در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد، در مسجد امام خمینی(ره)، اظهار داشت: آرمان‌های امام خمینی(ره) و به دنبال آن رهبر معظم انقلاب، همان آرمان‌های پیامبران الهی است.

حجت الاسلام آقاجان‌پور خاطر نشان کرد: آرمان والای انبیای الهی همانا تشکیل حکومت دینی بر روی زمین مانده بود که در طول تاریخ برای اولین بار این اتفاق در کشور ما رخ داده است.

وی افزود: امام خمینی‌(ره) با الگو گیری از پیامبران الهی توانست با اتکا به مردم، طاغوت زمان خود را در هم بشکند و حکومت دینی تشکیل دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های والای امام راحل حرکت می‌کند و به جایی از خودکفایی رسیده که هیچ دشمنی جرات تعرض، تجاوز و دست درازی به ایران اسلامی را ندارد.

وی با بیان اینکه اقتدار دفاعی که هم اکنون در کشور شاهد آن هستیم، تنها به واسطه روحیه و تفکر بسیجی محقق شده است، گفت: روحیه و تفکر بسیجی در همه عرصه‌های نظام علاوه بر خنثی سازی ترفندها و توطئه‌های دشمنان، موجب اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز شده است.

حجت الاسلام آقاجان‌پور اظهار داشت: نیروهای مسلح و بسیجی ما افتخارشان این است که یاری رسان خدمت به مردم هستند و در هر جا و مکانی که نیاز باشد با تمام وجود حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دنیای استکبار به سرکردگی آمریکای جنایت کار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مطرح کرد: آمریکا هیچ وقت و در هیچ زمانی دست از تهدید و تحریم ملت بزرگ ایران اسلامی برنداشته و تفاوتی بین بایدن، ترامپ یا اوباما برای زورگویی وجود ندارد.

حجت الاسلام آقاجان‌پور با بیان اینکه روزگاری هیچ کشوری به ما حتی سیم خاردار نیز نمی‌داد، یادآور شد: اما امروزه به لطف خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تفکر و روحیه بسیجی به اقتدار دفاعی و حتی ساخت موشک رسیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه نظام سلطه، استقلال و پایداری ملت ایران را نمی‌خواهد، گفت: آنها به دنبال ایجاد وابستگی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای کشور ما هستند و بر همین اساس است که با تهدید دیگر کشورها، آنها را مجبور کنند که با ایران ارتباط نداشته باشند و حتی در حوزه‌های پزشکی نیز کشور ما را تحریم می‌کنند تا دارو برای بیماری‌های خاص نیز وارد کشور نشود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و یادآور شد: مشکلاتی که امروز با آن روبرو هستیم حل خواهد شد اما لازمه آن داشتن صبر و استقامت است تا همه مشکلات برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه فرصت امروز نظام انقلاب اسلامی، یک فرصت استثنایی و امانت الهی است که باید در مسیر خدمتگزاری قدم گذاشت، عنوان کرد: متاسفانه برخی خودشان را به کانون‌های قدرت و ثروت وصل کرده‌اند که این برای مردمان پابرهنه‌ای که در انقلاب اسلامی خون دادند، قابل قبول نیست، بنابراین لازم است تا همه متوجه باشند که مسئولیت‌ها امانتی الهی است.

روحیه و تفکر بسیجی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha