جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی بوشهری

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری از ابوذر روحی، خواننده سرود «سلام فرمانده» قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز دوشنبه «ابوذر روحی» خواننده سرود «سلام فرمانده» در بدو ورود به بوشهر با حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در این دیدار با تشکر از خواننده سرود «سلام فرمانده»،اظهار کرد: این سرود یک اثر پرمحتوا، موثر و با اخلاص است و اینکه این سرود طی مدتی کوتاه در کل کشور و برخی کشورهای دیگر فراگیر شد، از عنایات خداوند متعال و امام زمان (عج) است.

وی بیان کرد: جهان در آستانه تحولی عظیم نسبت به امامت و ولایت است و این سرود درست در همین ریل و به موقع بود، به همین خاطر مانا و موثر واقع شد و این کار خداست.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: ان شاءالله خداوند به شما توان، قدرت و تدبیر مضاعف با ایده های بهتر و زیباتر از این عنایت کند و همین مسیر را ادامه دهید و با یک تیم فکری خوب، خودتان را برای ارائه کارهای بزرگتر در زمان مناسب آماده کنید.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت حوزه هنر در فرهنگ سازی و ارائه محتوای مناسب به جامعه، خاطر نشان کرد: با هنر می شود بسیاری از مسائل معرفتی، سیاسی و انقلابی را پیش برد که حوزه های دیگر اصلا نمی توانند در آن حوزه قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه ما آینده بسیار سخت و پیچیده ای در پیش رو داریم و برای کارهای بزرگتر خودتان را آماده کنید، اظهار کرد: دشمن با استکبار هنری جلو آمده و ما هم باید با مقاومت هنری در مقابل دشمن ورود پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه هر چه انسان موثرتر باشد شیطان تیرهایش را بیشتر به سمت او نشانه می گیرد، اظهار کرد: سپر انسان در مقابل شیطان، تواضع، فروتنی و ولایتمداری است و این باعث می شود که تیرهای شیطان به هدف برخورد نکند.

گفتنی است، امروز دوشنبه (۱۶ خرداد) اجتماع بزرگ سربازان امام زمان (عج) همراه با همخوانی سرود «سلام فرمانده» با حضور «ابوذر روحی» در شهرهای بوشهر، برازجان، خورموج و جم برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha