پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فرمایشات امامین انقلاب، که نگاه اهل بیت(ع)، پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است، گفت: مگر با این دشمنی‌ها کشوری می‌تواند قد علَم کند، اما اگر اهل بیت(ع) توجه کنند، خداوند نیز توجه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امروز در مراسم روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع)، در جمع زائران حضرت احمد بن موسی(ع)، اظهار داشت: امام زادگان، عترت هستند و یا مرتبط با عترت هستند.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) می‌فرماید نگاه کردن به ذریه پیامبر(ص) و سادات عبادت است، خاطر نشان کرد: انتظاری که نسبت به امام زادگان از ما وجود دارد، این است که در مرحله نخست امام‌زادگان را دوست بداریم و عشق آنان را به دل داشته باشیم، چرا که این امامزادگان ملجأ و دارالشفا هستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: لازم است که محبت اهل بیت(ع) را به دل داشته باشیم، چرا که راهکار محبت اهل بیت(ع) پیروی از قرآن و عترت است و امروز که روز بزرگداشت احمد بن موسی(ع) است نیز روز پیوند با معنویت و روز پیوند با امامان و امامزادگان است.

وی با اشاره به فرمایشات امامین انقلاب، که نگاه اهل بیت(ع)، پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است، گفت: مگر با این دشمنی‌ها کشوری می‌تواند قد علَم کند، اما اگر اهل بیت(ع) توجه کنند، خداوند نیز توجه خواهد کرد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: کشورهایی سراغ داریم که اگر ناو آمریکا کنار آنان پهلو بگیرد، شاه آنجا را عوض می‌کنند، اما هیمنه مقام معظم رهبری، اجازه نمی‌دهد خللی در کشور وارد شود.

وی تصریح کرد: اینکه اکنون مقابل ظالمان و ستمگران ایستاده‌ایم، به این دلیل است که اهل بیت(ع) مقابل ظالمان ایستادگی کردند و به این باور اعتقاد داریم که زندگی بدون توسل به اهل بیت(ع) گمراهی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha