چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عملیات تبلیغی موسسه امیربیان در تهران و بازدید مبلغان از نمایشگاه هوافضای سپاه

حوزه/ همزمان با ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، موسسه امیر بیان اقدام به برگزاری عملیات تبلیغی با همکاری ۴۰ نفر از اساتید در استان تهران کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، موسسه امیربیان اقدام به برگزاری عملیات تبلیغی با همکاری ۴۰ نفر از اساتید در استان تهران کرد.

مبلغین موسسه امیربیان برای تحقق جهاد تبیین در ۱۳مسجد، ۱۲ امام زاده و حضور در بهشت زهرا به بیان معارف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، موانع پیش روی انقلاب، معرفی شخصیت و تبیین اندیشه های امام راحل در قالب های تبلیغی «منبر»، «تبلیغ چهره به چهره»، «مشاوره»، «روایتگری»، «پاسخگویی به شبهات پیرامون انقلاب اسلامی» و «برگزاری نمازجماعت»، با حضور مردم از ۱۱ الی ۱۴ خرداد پرداختند.

مبلغان در حاشیه اجرای عملیات تبلیغی، بازدیدی هم از نمایشگاه نیروی هوافضای سپاه داشتند و در جریان آخرین دستاوردهای این عرصه قرار گرفتند.

در این نمایشگاه دستاوردهای پیشرفته نظامی و دفاعی شامل انواع موشک ها، پهپادها، رادارها و ماهواره ها به نمایش گذاشته شده که مایه افتخار ایران و ایرانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha