دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1028636
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
فراخوان تربیت مبلغ دانشجویی در همدان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری دوره تربیت مبلّغ دانشجویی در استان همدان خبر داد.

مریم جان‌جان معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اعلام خبر برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلّغ دانشجویی ویژه خواهران طلبه با همکاری نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، اظهار داشت: هدف از این فراخوان، شناسایی، جذب، آموزش و شناخت ظرفیت‌های تبلیغی موجود در مدارس استان است.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری کلاس‌های آموزشی و جلسات توجیهی و کارگاهی با حضور اساتید برجسته کشوری، در جهت توانمندسازی بیشتر مبلغین و به منظور اثر بخشی بیشتر در عرصه تبلیغ، گام‌های موثرتری را در استان برداریم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به لزوم شناخت کافی مبلغان از فضای دانشگاه‌ها، خاطر نشان کرد: از آنجا که شناخت کامل دانشگاه از جنبه‌های مختلف تبلیغی، با سایر اماکن و مخاطبین دارای تفاوتی اساسی است، بنابراین مبلغی در دانشگاه موفق خواهد بود که دانشگاه، دانشجو و نیازهای روحی و جسمی او را به خوبی بشناسد.

وی با تاکید بر اینکه حضور در دوره منوط به قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی است، گفت: آزمون در تیرماه سال جاری برگزار خواهد و منبع آزمون نیز جلد ۷ کتاب پرسش و پاسخ دانشجویی خواهد بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان یادآور شد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و پاسخ به سوالات موجود از ۱ خرداد تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ به مدارس علمیه خواهران استان مراجعه کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha