پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1028461
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
قانع

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس به تشریح مأموریت ها و فعالیت های این اداره کل پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام قانع، در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد، با ارائه گزارشی از چشم انداز یک ساله این اداره کل، اظهار کرد: سازمان تبلیغات موضوع جهاد تبیین را ماموریت اصلی خود پیش بینی کرده است. در ماموریت جهاد تبیین دستیابی به شبکه عقلانی اجتماعی هدف غایی است.

وی اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند سیاست مردمی سازی حوزه فرهنگی را در دستور کار قرار داده ایم. موضوع احیا و اشاعه معارف و حراست از ارزش های انقلاب و اسلام سیاست دیگری است که سازمان به دنبال تحقق آن خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، مقابله با تهاجم فرهنگی را از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات برشمرد و عنوان کرد: زیست بوم تبلیغی و فرهنگی موضوع دیگری است که سازمان در دستور کار قرار داده است،

حجت الاسلام قانع خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات از بخش های مختلفی تشکیل شده و از جمله آن دارالقرآن است، عمده راهبرد مجموعه در حوزه قرآن سه ماموریت ترویج معارف، حوزه تعمیق و شبکه سازی مردمی است،

وی در پایان با بیان اینکه طرح شبکه تبلیغی در حوزه مبلغین را در دستور کار داریم، گفت: شبکه تبلیغی یک دست واحد را دنبال می کنیم که بتواند گفتمان دین و انقلاب را در بستر جامعه نهادینه سازی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha