پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجاب و عفاف

حوزه/ اساتید و مبلغان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها پس از ارسال رزومه و قبولی در مصاحبه علمی ـ رسانه ای، به عنوان کارشناس برنامه‌های تخصصی حجاب و عفاف به مراکز استانی صدا و سیما معرفی خواهند شد.

خانم ندا حکمت نیا، رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: نظر به ابلاغ شاخص‌های حجاب به ۱۲۰ دستگاه دولتی و حاکمیتی، اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی آمادگی خود را جهت حضور اساتید و مبلغان حوزه حجاب و عفاف در برنامه‌های کارشناسی رسانه ملی اعلام کرد.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: ایجاد ساختار معرفت دینی در جامعه اسلامی یکی از وظایف حوزویان است و امروز با پیشرفت تکنولوژی، نقش رسانه و فضای مجازی را در این رابطه نمی‌توان نادیده گرفت.

حکمت نیا اعلام کرد: ساختار روان‌شناسانه و ابعاد وجودی انسان، زیرساخت اصلی رسانه‌ها و فضای مجازی را تشکیل می‌دهد که می‌تواند به عنوان ابزار مهمی برای انتقال پیام دینی و رسالت تبلیغی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به وظیفه حوزویان به ویژه بانوان حوزوی در موضوع حجاب و عفاف، گفت: رسانه ملی بستر مناسبی برای حوزویان است تا پیام اصیل دین را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه خاطرنشان کرد: در این طرح، اساتید و مبلغان پس از ارسال رزومه و قبولی در مصاحبه علمی ـ رسانه‌ای، به عنوان کارشناس برنامه‌های تخصصی حجاب و عفاف به مراکز استانی صدا و سیما معرفی خواهند شد.

حکمت نیا ادامه داد: کارگروه رسانه این اداره در حال پیگیری راه اندازی تلویزیون اینترنتی و شبکه‌های تخصصی با موضوع حجاب و عفاف است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۳۲۱۱۲۰۹۴ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha