پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره تربیت مبلغه زیست عفیفانه ویژه طلاب حوزه علمیه در اهواز

حوزه/ دوره تربیت مبلغه زیست عفیفانه با محوریت عفاف و حجاب به همت مدرسه علمیه عالی تخصصی الزهرا(س) سطح ۴ اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، دوره تربیت مبلغه زیست عفیفانه با محوریت عفاف و حجاب، طی دو روز متوالی و به همت مدرسه علمیه عالی تخصصی الزهرا (س) سطح ۴ اهواز، ویژه طلاب خواهر مدارس علمیه سطح سه شهرستان اهواز، شوشتر و بندر امام خمینی(ره) با مشارکت و همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان برگزار شد.

خانم موسوی جزایری مدیر مدرسه علمیه عالی تخصصی الزهرا(س) سطح ۴ اهواز با اشاره به برگزاری این دوره، اظهار داشت: در این دوره قریب به ۵۵ نفر از طلاب سطح چهار و سطح سه مدارس سه شهرستان استان حضور داشتند که حجت الاسلام علوی‌مهر از موسسه فرهنگی تبلیغی طهورا به عنوان استاد دوره با موضوع "زیست عفیفانه با محوریت عفاف و حجاب" به تدریس پرداخت.

وی افزود: با توجه به ضرورت زیست عفیفانه، در راستای ماموریت و رسالت‌های حوزه علمیه خواهران، شاهد فعالیت شایسته و گسترده طلاب شرکت کننده این دوره در نهادها، مدارس و پایگاه‌های بسیج برای تعالی و رشد جامعه دینی در عرصه ملی و فرا ملی خواهیم بود.

مدیر مدرسه علمیه عالی تخصصی الزهرا(س) سطح ۴ اهواز، گفت: برای توفیق بیشتر در عرصه زیست عفیفانه، به عنوان یک مقوله فرهنگی و اجتماعی، چنین دوره‌هایی جهت تخصصی شدن مبلغ‌های خواهر مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha