پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه تالش

حوزه/ حجت الاسلام نورزاد، جهاد تبیین را ایستادگی و مقابله با تحریف، تحقیر و فریب دانست و اظهار کرد: امارات ماهواره پرتاب کرد و همه تبریک گفتند، در حالی که آن را آمریکا طراحی کرد و انگلیس ساخت و ژاپن پرتاب کرد، اما ایران که تمام مراحل طراحی و ساخت و پرتاب ماهواره‌اش بومی است در کشور عده‌ای هشتگ می‌زدند که ماهواره چیه؟! سفره ما را رنگین کنید!.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، درباره عفاف و حجاب اظهار داشت: میشل هوئلیک نویسنده اسلام ستیز فرانسوی می‌نویسد: «جنگ بر ضد اسلام با کشتن مسلمان‌ها فایده‌ای ندارد، فقط با فاسد کردن آنها می‌توان به پیروزی دست یافت، پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان، دامن کوتاه بریزیم.»

وی با تاکید به این که حق الناس فقط زدن جیب مردم نیست، گفت: حق الناس فقط کلاهبرداری و اختلاس نیست، گرفتن آرامش روان، پاکی چشم و قلب مردان، گرفتن آرامش خاطر زنان و نابودی تعهد و عشق بین همسران، سرد شدن گرمای خانه‌ها و تنوع طلب کردن مردان، افزایش نرخ طـــلاق و.... همه حق الناس ‌هایی است که به واسطه بی‌حجابی و دلبری‌های خیابانی بر گردنِ ما هست. خداوند هرگز حق الناس را نمی‌بخشد.

خطیب جمعه تالش با توجه به راهی که امروز دشمن به عنوان طرح مقابله با ایران و ایرانی در پیش گرفته همین مقابله با عفاف و حجاب و حیاست، عنوان کرد: «مارتین ایندیک» از عناصر اصلی محقق آمریکایی درباره اسلام و خاورمیانه در اظهاراتی آورده است: «دیگر وقت آن نیست که دانشجویان را به خیابان‌ها بکشانیم؛ بلکه باید چادر را از سر زنان برداشت و از این طریق می‌توان نظام اسلامی ایران را سرنگون کرد.»

حجت الاسلام نورزاد، جهاد تبیین را ایستادگی و مقابله با تحریف و تحقیر و فریب و همچنین بازکردن گره‌های معیشتی و زندگی مردم دانست و اظهار کرد: امارات ماهواره پرتاب کرد و همه تبریک گفتند، در حالی که آن را آمریکا طراحی کرد و انگلیس ساخت و ژاپن پرتاب کرد، همه رسانه‌های دنیا به عنوان یک دستاورد بزرگ از آن یاد می‌کنند، اما ایران که تمام مراحل طراحی و ساخت و پرتاب ماهواره‌اش بومی است، وقتی ماهواره را پرتاب کرد، رسانه‌های دشمن به قدری علیه ایران برنامه ساختند که در کشور عده‌ای هشتگ می‌زدند که ماهواره چیه؟! سفره ما را رنگین کنید!.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به جمهوری اسلامی ایران یک تعبیری در ادبیات سیاسی و اجتماعی دارد که بسیار اشاره دقیقی است، آن تعبیر هم «مظلوم مقتدر» است؛ در یک مثال ملموس برای مظلومیت انقلاب، می‌توان به قضایای جانسوز اخیر آبادان که دلهای همه را سوزاند و همچنین ماجراهای جشنواره کن و از این دست اتفاقات اشاره کرد که متاسفانه باز هم معرکه تاخت و تاز بی‌رحمانه، ناعادلانه و غیر منصفانه رسانه‌های خارجی و برخی از سلبریتی‌های وطنی شد.

امام جمعه تالش به اشک تمساح رسانه‌های معاند اشاره کرد و افزود: رسانه‌های معاند و پیج های مربوط به آنان که واویلاها سر دادند و اشک تمساح‌ها ریختند ‌و فریادها کشیدند، دقیقاً کدام مشکل مردم باغیرت و انقلابی آبادان را رفع کردند؟ لااقل یک حضور ساده در منطقه پیدا می‌کردند، اما در عوض، در کنسرت‌ها و عروسی‌های خارجی رفتند و خندیدند و باز هم بی شرمانه دست به خود تحقیری زدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha