شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه کوهدشت گفت: باید تلاش شود تا دستاوردهای نظام در حوزه‌های گوناگون برای مردم جامعه بویژه نسل جوان به درستی تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت امروز درخطبه‌های نماز جمعه در مصلی این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداست قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: باید تلاش شود تا دستاوردهای نظام در حوزه‌های گوناگون برای مردم جامعه بویژه نسل جوان به درستی تبیین و تشریح شود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با توکل به خدا و حمایت مردم انقلابی، ریشه‌های ظلم و استکبار را برچیدند و انقلابی مردمی را بنا نمودند، افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از معنویت، آزادی خواهی و ظلم ستیزی است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به شخصیت تاثیرگذار امام خمینی(ره) در جهان، خاطر نشان کرد: ساده زیستی، اخلاق نیکو، برنامه ریزی، نظم در امور و سعه صدر از ویژگی‌های بارز شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی بر توجه ویژه مسئولان برای مبارزه با گران فروشی و نظارت با بازار تاکید کرد و گفت: مسئولان به طور جدی بر بازار و قیمت کالاها نظارت داشته باشند و با محتکران و سودجویان قاطعانه برخورد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha