شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بانوان اشکذری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر گفت: طلاب در هر مسیری، از فرهنگی تا پژوهشی و جهاد تبیین، اگر بخواهند موفق باشند، لازمه آن این است که ابتدا علم آن کار را کسب کنند، چرا که تا بنیه علمی ما قوی نباشد، در عمل به موفقیت دست نخواهیم یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، خانم فاطمه کریمی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر در نشست بصیرتی به مناسبت ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که با حضور بانوان طلبه روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: بانوان طلبه لازم است که متن منشور روحانیت را به دقت مطالعه کنند، چرا که مطالب مهمی در باب مسائل اخلاقی، سیاسی و آنچه یک طلبه باید در زندگی خود مراعات کند، در این منشور آورده شده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر، افزود: در ابتدای این منشور، امام خمینی(ره)، بعد از سلام و درود به شهدا، به خصوص به شهدای روحانیت، بر روحانیت که در مسیر رسالت حوزه‌های علمیه قرار دارند، درود می‌فرستند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) در این منشور علم را بر عمل مقدم دانستند و این نکته اهمیت علم آموزی را برای طلاب تأکید می‌نماید.

کریمی خاطر نشان کرد:‌ طلاب در هر مسیری، از فرهنگی تا پژوهشی و جهاد تبیین، اگر بخواهند موفق باشند، لازمه آن این است که ابتدا علم آن کار را کسب کنند، چرا که تا بنیه علمی ما قوی نباشد، در عمل به موفقیت دست نخواهیم یافت.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha