جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعه روحانیت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس به خدمات اجتماعی روحانیت اشاره کرد و گفت: هرجا نیاز باشد روحانیت مانند گذشته برای دین و مردم جان می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی اداره کل تبلیغات استان فارس برگزار شد، موضوعات اجتماعی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: نقش روحانیت در کنشگری های اجتماعی بیشتر شود.

وی درباره جهاد تبیین هم اظهار کرد: توضیحاتی در رسانه ها درباره جهاد تبیین بیان شده است، اما کافی نیست؛ ائمه جماعات و اعضای جامعه روحانیت نیاز به توجیه مسائل اقتصادی دولت دارد تا بتواند روشنگری هایی داشته باشند، لذا باید از وزرا و مسئولان اقتصادی برای شرکت در جلسه دعوت شود.

مدیر حوزه علمیه فارس با بیان اینکه اقدامات مطلوبی در عرصه عفاف و حجاب صورت گرفته است، تصریح کرد: یکی از دستور کارهای مهم جلسه شورای فرهنگ عمومی موضوع عفاف و حجاب بود؛ همچنین در استانداری نیز قرارگاه عفاف و حجاب راه اندازی شده است.

عضو جامعه روحانیت شیراز به خدمات اجتماعی روحانیت اشاره و مطرح کرد: هرجا نیاز باشد روحانیت مانند گذشته برای دین و مردم جان می دهد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام تجرد، عضو جامعه روحانیت شیراز با اشاره به اینکه جهاد تبیین برخاسته از تقوا است، اظهار کرد: نباید این همه خدمات انقلاب زیر سؤال برود.

حجت الاسلام مرادی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن نیز ضمن تسلیت فرارسیدن ۱۵ خرداد و ایام رحلت امام راحل، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با همان صلابت امام راحل ادامه مسیر می دهند.

وی افزود: ۱۵ خرداد مغفول مانده است و باید به صورت ویژه جلسه ای برگزار شود. همچنین در ارتباط با جهاد تبیین نیز باید ارزش ها را بیان کنیم تا انقلاب از مسیر خود منحرف نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha