پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اجرای سرود «سلام فرمانده»، تصریح کرد: سرود «سلام فرمانده» نشانه رویش های انقلاب اسلامی است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب رویش ها بیش از ریزش ها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، آیت الله حسینی بوشهری، پیش از ظهر امروز در اجلاسیه مسئولان مدارس علمیه استان فارس که در سالن حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن گرامی داشت دهه کرامت و روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع)، سالروز ارتحال حضرت امام(ره) را تسلیت گفت.

وی در ادامه با تصریح اینکه عده ای فکر می کنند روحانیت در آسایش به سر می برد، غافل از اینکه در اوج سختی هستند، اظهار کرد: روحانیت با سیلی صورت خود را سرخ نگاه داشته است و با توجه به اینکه نگرانی دین و وضعیت مردم را دارند، پای کار ایستاده و خم به ابرو نمی آورند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور با اشاره به اهمیت اخلاق و تربیت، عنوان کرد: اگر اخلاق و تربیت نبود، اکنون این چنین جامعه ای را نداشتیم؛ این جامعه دینی به دلیل وجود و تاثیرگذاری روحانیت سر پا ایستاده است، البته هنگامی هم که دل عده ای در میان راه میلرزد با رهنمودهای مقام معظم رهبری دل ها آرام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی امروز منحصر به حوزه ها نیست، با توجه به شرایط عمومی از مسائل دشوار کشور است. طلاب و اساتید مدارس علمیه و ائمه جمعه نیز مستثنی از این مسائل نیستند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: حوزه های علمیه خاستگاه انقلاب هستند و علت اینکه دشمنان از در مخالف بیرون می آیند همین است.

وی با اشاره به اجرای سرود «سلام فرمانده» اظهار کرد: سرود «سلام فرمانده» نشانه رویش های انقلاب اسلامی است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب رویش ها بیش از ریزش‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha