دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1028714
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
ت

شهید روح الله کفاشی و شهید احمدرضا حاجی زاده دو شهید بادرودی، میزبان خدام حرم مطهر رضوی بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شهید شهید روح الله کفاشی نخستین میزبان کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی در شهرستان بادرود و منطقه شمال استان اصفهان بود.
مادر شهید کفاشی می گوید: پسرش آخرین بار نیت کرده بود وقتی از بوشهر به خانه برگشت به مشهد برود که آسمانی می‌شود. یاد این تصمیم شهید غصه و حسرت چندین ساله مادر می‌شود تا اینکه دهه کرامت و پس از ۱۹ سال آقا خادمانش را با پرچم به خانه شهید می‌فرستد.
مادر شهید کفاشی معتقد است: امروز که آنها و فرزندش همه با هم زائر رضوی شدند. کمی دلش در حسرت چندین ساله آرام گرفت و خوشحال از این ارمغان بهشتی که روح مطهر روح الله همه آنها را میهمان رأفت و کرامت امام رضا(ع) کرد.
مادر شهید زائر حرم رضوی شد
شهید احمد رضا حاجی‌زاده نیز دومین شهید از روستای خالدآباد بادرود بود که میزبان سفیران رضوی با پرچم گنبد حرم امام رضا (ع) شد.
رمز و راز این دیدار نیز در این بود که شهید حاجی‌زاده خواست مادرش که تاکنون به مشهد مقدس و زیارت امام مهربانی‌ها مشرف نشده، زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی زائر از راه دور شود و دلش به رأفت و کرامت سلطان طوس رضا(ع) معطر شود.
حاجیه خانم فاطمه اسفندیاری مادر سالخورده شهید حاجی‌زاده که تاکنون نتوانسته به مشهد مشرف شود با حضور نمایندگان امام مهربانی‌ها و پرچم سبز دلنوازش، حاجت زیارت گرفت و قفل هجران صندوق دلتنگیش باز شد و دل شکسته‌اش به پنجره فولاد گره خورد.
محمود رحمانی، خادم کشیک پنجم، سعید عسگرزاده خادم کشیک هفتم، نوعی دربان کشیک ششم و مداح، مرتضی عباس نژاد روحانی و عسگری مدیر و اعضای کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود در منطقه شمال استان اصفهان هستند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha