سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
احکام شرعی کاربردی

حوزه/ انجمن پاسخ به سوالات دینی جامعةالزهرا علیهاالسلام، کارگاه‌های «احکام شرعی کاربردی» ویژه طلاب به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

خانم سیده ربابه داودالموسوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری کارگاه‌های مجازی «احکام شرعی کاربردی» از سوی انجمن پاسخ به سوالات دینی خبر داد و عنوان کرد: با توجه به حضور مؤثر طلاب در خانواده‌ها و در راستای افزایش توانمندی و مهارت آنان در پاسخگویی به احکام شرعی، دوره کارگاهی «احکام شرعی کاربردی» برگزار می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: این دوره شامل مباحث متعدد از جمله تقلید، نماز، دماء ثلاثه، نکاح، پوشش، غنا، مسائل فقهی پزشکی و دیگر موضوعات، به‌صورت مجازی و با همکاری مرکز پاسخ به سؤالات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه تمامی طلاب سطوح مختلف در تابستان برگزار می‌شود.

داودالموسوی در پایان با اشاره به اینکه پس از پایان دوره و برگزاری آزمون، گواهی پایان دوره به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد، خاطرنشان کرد: تشکیل این دوره منوط به حدنصاب رسیدن تعداد ثبت‌نام کنندگان است؛ ازاین‌رو علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان خرداد همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره ۳۲۱۱۲۴۳۴ تماس گرفته و ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha