پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلام فرماند

حوزه / مسئول برگزاری سرود سلام فرمانده در همدان گفت: از آنجایی که همدان جزو اولین مراکزی بود که به صورت متمرکز و عظیم سرود سلام فرمانده را اجرا کرد، بنابراین با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد تا اختتامیه سرود سلام فرمانده در کشور نیز در همدان همزمان با میلاد امام رضا(ع) برگزار شود.

حجت الاسلام باقر اجاقی مسئول برگزاری سرود سلام فرمانده در همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری موفق این سرود در همدان در ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: پس از حضور ۴۷۰ نفری کودکان دهه نودی در اجرای مراسم سلام فرمانده در شهر مریانج و پیاده راه بوعلی و با توجه به درخواست‌های متعدد اقشار مختلف مردم برای اجرای مجدد این مراسم، بر آن شدیم تا با دعوت از ابوذر رحیمی، خواننده این سرود، بار دیگر این تجمع عظیم را در همدان برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) فرصتی مناسب برای اجرای این مراسم بود، گفت: از آنجایی که همدان جزء اولین مراکزی بود که به صورت متمرکز و عظیم این سرود را اجرا کرد، بنابراین با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد تا اختتامیه سرود سلام فرمانده در کشور نیز در همدان همزمان با میلاد امام رضا(ع) برگزار شود.

مسئول هیئت روضه الشهدا مریانج با بیان اینکه خدام و پرچم مطهر رضوی نیز در این مراسم حضور دارند، خاطر نشان کرد: زمان برگزاری این مراسم یکشنبه ۲۲ خردادماه از ساعت ۱۸ در میدان حضرت امام خمینی(ره) خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یک معلم IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    1 1
    چرا اختتامیه در کشور؟ وقتی خود بچه ها و مردم می خواهند شما مانع نشوید. این کار غلطیست و ظرفیت زیادی این سرود دارد. نفخه الهی وزیده است باید خودتان را در معرض آن قرار دهید. وظیفه شما فقط این است که خودتان را در مسیر قرار دهین نه هیچ چیز دیگر.