شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تأکید کرد: همه سرمایه هایی که در جهاد تبیین باید جدی گرفته شوند را جدی خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، درگذشت تعدادی از هم وطنان در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان را تسلیت گفت.

وی با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی کشور را جدی گرفته ایم، بیان کرد: جهاد تبیین جدی گرفته ایم و از معلمان، دانشجوها، اساتید دانشگاه و دیگر مجموعه ها توقع داریم در جهاد تبیین محیط پیرامونی خود را مشخص کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه امروزه زمانه جهاد تبیین و این فریضه قابل بحث است، ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب بیش از ۵۰ بار جهاد تبیین را تکرار کردند ان شاءالله توسط همه ما جدی گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تأکید براینکه همه سرمایه هایی که در جهاد تبیین باید جدی گرفته شوند را جدی خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: دوما مکتب امام راحل، مردم و مطالبه آنها را جدی گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۱۳ بار به استان خوزستان سفر کرده‌ام، گفت: در ستاد تبلیغات اسلامی کشور و به هر نحو دیگر از استان خوزستان حمایت خواهیم کرد و بیش از پیش جدّی می گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha