پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به ساخت فیلم عنکبوت مقدس باهدف تخریب و هجمه به ریشه اعتقادات و اهل بیت(علیهم السلام)، تصریح کرد: واکنش جریان جبهه اسلامی و نیروهای معتقد، ناقص بود و حق مطلب را ادا نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: در دوران مدیریت سابق شاهد آمدن جمعی از روحانیون و طلاب به چرخه تبلیغ و محتوای تبلیغی بودیم.

وی بیان کرد: حجت الاسلام اخوان، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خوزستان عنصر فعال، تأثیرگذار و ولایتمدار کشوری هستند و این حاصل نگاه ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به این استان است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و اهمیت ذکر نام و یاد ایشان در این مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: در عصر امام راحل به سر می بریم، در مقابل انقلاب اسلامی جریان شیطانی هر چقدر توانست تهاجم فرهنگی کرد و آنچه در توان داشت به میدان آورد.

استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه امروزه دشمن در مطالعات خود متوجه شده که قصه فراتر از امام راحل(ره) است، گفت: دشمن مطالعات خود را بر روی شخصیت امام عمیق تر کرده و ما مطالعات خود را کم کرده ایم.

وی با اشاره به ساخت فیلم عنکبوت مقدس باهدف تخریب و هجمه به ریشه اعتقادات و اهل بیت(علیهم السلام) عنوان کرد: واکنش جریان جبهه اسلامی و نیروهای معتقد، ناقص و حق مطلب را ادا نکرد، لذا در روزهای باقیمانده تا ولادت امام رضا(علیه السلام) جریان شیطانی ایجاد شده علیه حضرت را مورد هدف قرار بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه شبکه ای از نیروهای حزب الهی و ولایتمدار دور هم در تبلیغات اسلامی کشور جمع شده اند، افزود: تقاضای بنده این است‌ که در راستای مأموریت های فرهنگی به ویژه منویات اخیر رهبرمعظم انقلاب گام های ویژه ای بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha