چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیین اقامه نخستین نماز جمعه اهواز به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ امام جمعه اهواز با اشاره به جسارت به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص)، قرآن کریم و وجود مقدس امام رضا(ع)، گفت: همواره درختی که دارای میوه است را سنگ می‌زنند اما درخت بی ثمر را کسی کاری ندارد و لذا دشمن درصدد است تا در فیلم "عنکبوت مقدس" دین مبین اسلام را تضعیف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای امام خمینی(ره) با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: سه ماه حرام به مثابه ماه شریف رجب، شعبان و ماه رمضان است تا فرصتی برای استفاده جاماندگان باشد.

وی با اشاره به اینکه شیطان لحظه لحظه انسان را رصد می‌کند، افزود: کلید اُنس با خداوند متعال، دارو و مرهم و کاهش حزن و اندوه، استغفار است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های دوم نماز جمعه اهواز با تبریک میلاد امام رضا(ع)، اظهار داشت: روز خاصه حضرت، روز ولادت امام رضا(ع) است و تلاش کنیم تا در این ایام از کلام رضوی بهره ببریم.

وی با اشاره به جسارت به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص)، قرآن کریم و وجود مقدس امام رضا(ع)، یادآور شد: همواره درختی که دارای میوه است را سنگ می‌زنند اما درخت بی ثمر را کسی کاری ندارد و لذا دشمن درصدد است تا در فیلم "عنکبوت مقدس" دین مبین اسلام را تضعیف کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی کنونی به افرادی که احتکار می‌کنند و اجاره بها را بالا می‌برند، آیا می‌توان مسلمان گفت؟

امام جمعه اهواز خطاب به مسئولان و با اشاره به مطالبه مردم، عنوان کرد: قبول داریم گرانی است، اما گرانفروشی را قبول نداریم.

وی یادآور شد: مطالبه مردم از مسئولان این است، کسی که معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته، همچون اراذل اوباش، جلوی مردم آنها را بچرخانید و بینی آنها را به خاک بمالید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به درک واصل شدن دو نفر از نیروهای موساد، گفت: رژیم صهیونیستی، یک نفر را بدون محافظ به شهادت رساند اما نیروهای مقاومت به خوبی انتقام‌ گرفتند.

وی با اشاره به خاموش کردن دوربین‌ها و افزایش سانتریفیوژها توسط سازمان انرژی اتمی، مطرح کرد: ما را از چیزی نترسانید، جوانان امروز برای رویارویی با رژیم صهیونیستی آمادگی کامل دارند و همچون حضرت امیرالمؤمنین(ع)، دژهای آنها را از جا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha