سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماموستا معروف خالدی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: هدف اصلی سازندگان فیلم موهن «عنکبوت مقدس» توهین و اهانت به دین مبین اسلام، رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان ماموستا معروف خالدی امام جمعه موقت سنندج، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: هدف اصلی سازندگان فیلم موهن «عنکبوت مقدس» توهین و اهانت به دین مبین اسلام، رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

امام جمعه موقت سنندج افزود: با این وجود خود دشمنان نیز می‌دانند این چنین توطئه‌هایی هرگز نمی‌تواند آسیبی به اسلام راستین بزند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با چنین هجمه‌های فرهنگی به دنبال امتحان و آزمایش غیرت دینی مسلمانان هستند، مطرح کرد: اعلام می‌کنیم که تا آخرین نفس از رسول خدا(ص) و اسلام حمایت خواهیم کرد.

ماموستا خالدی تاکید کرد: خداوند متعال چنان بزرگی و کرامتی به رسول خدا(ص) و فرزندان ایشان داده است که با ساخت این دست از فیلم‌ها هرگز شخصیت و جایگاه این عزیزان در خطر قرار نمی‌گیرد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه تا زمانی که مسلمان وجود دارد، نام رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز ماندگار خواهد بود، اظهار داشت: بسیاری از مسلمانان حاضرند در راه اسلام و قرآن جان خود را فدا کنند و در طول تاریخ بارها این اصل را ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن به دشمنان هشدار داده است که ایستادن مقابل رسول خدا (ص) زمینه ساز هلاک آنها خواهد بود، یادآور شد: خداوند وعده داده است که هرگز باطل نمی‌تواند در برابر حق و اسلام راستین موفق شود و این را دشمنان باید به خوبی بفهمند و درک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha