چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ در سومین جلسه مشترک کارگروه عفاف و حجاب، اصل برگزاری جشنواره فرهنگی _ هنری عفاف و حجاب با تاکید بر بازخوانی مجدد طرح مورد تصویب قرار گرفت به نحوی که در آن دو حوزه مهم استعدادیابی و بانک محصول به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سومین جلسه مشترک کارگروه عفاف و حجاب، با حضور حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، عاطفه سعیدی‌نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت علوم و تحقیقات، وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، بسیج جامعه زنان کشور و دبیر کارگروه عفاف و حجاب استان تهران در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار ‌شد.

بررسی و نتیجه گیری در مورد سه موضوع در دستور کار این جلسه قرار داشت که از جمله موضوعات، ابلاغ آیین نامه به اعضای کارگروه بود. همچنین کلیتی از جشنواره فرهنگی _ هنری عفاف و حجاب به‌عنوان طرح پیشنهادی موفق که در یک استان اجرا شده ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت.

نکته دیگر که در این جلسه طرح بحث شد این بود که ناظر به فعالیت‌ها و وظایفی که کارگروه عفاف و حجاب دارد و آنچه که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو ماده ۴۲۷ و ۸۲۰ ابلاغ شده، در قالب کار کارشناسی، اشتراکات نهادهای عضو در کارگروه استخراج شده و با توجه به اینکه این موارد، بینات کارهایی است که به کارگروه سپرده شده، در رابطه با بخشی از این موارد در هر جلسه تصمیم گیری شود.

در این جلسه، اصل برگزاری جشنواره فرهنگی _ هنری عفاف و حجاب با تاکید بر بازخوانی مجدد طرح مورد تصویب قرار گرفت به نحوی که در آن دو حوزه مهم استعدادیابی و بانک محصول به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد. شروع طرح ۲۱ تیر و اختتامیه آن ۱۷ دی در نظر گرفته شد و مقرر شد، نشست‌های جنبی در این زمینه با سایر دستگاه‌ها برگزار شود.

همچنین مقرر شد، ساز و کاری برای استمرار جشنواره فرهنگی _ هنری عفاف و حجاب دیده شود، بدین گونه که اگر در قالب این طرح، استعدادی کشف شد، امکان حمایت از آن وجود داشته باشد. این نکته نیز مورد تأکید قرار گرفت که ضمن این طرح، آنچه تاکنون در دستگاه‌های مختلف انجام شده به این جریان فرهنگی که شکل گرفته افزوده شود تا از اقدامات گذشته نیز بهره برداری شود و این بانک اطلاعات به اشتراک گذاشته شود.

لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی از اقدامات انجام شده در حوزه عفاف و حجاب

لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی از اقدامات انجام شده در حوزه عفاف و حجاب

لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی از اقدامات انجام شده در حوزه عفاف و حجاب

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha