پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

حوزه/ وزیر آموزش و پرورش با بیان این که بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه علمیه و روحانیون در دستور کار است، ابراز کرد: از ظرفیت نهاد روحانیت به عنوان مهم‌ترین نهاد تاثیرگذار استفاده می شود تا بخشی از تحولی بنیادین از این طریق محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، یوسف نوری، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص تحقق تمدن نوین اسلامی، اظهار داشت: زمینه سازی تحقق تمدن نوین اسلامی در آموزش و پرورش است و این وزارت‌خانه نقش مهمی را در این حوزه ایفا می‌کند.

وی با ذکر این نکته که فرسودگی تجهیزات در مدارس سریع اتفاق می‌افتد، ابراز کرد: تاکنون هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفرهای استانی برای اتمام و ترمیم بناهای آموزشی پرداخت شده است که استان هرمزگان نیز سهم قابل قبولی از این اعتبارات دارد.

نوری با ذکر این نکته که با کمبود نیروی انسانی روبرو هستیم، تصریح کرد: مسئولان مستقر در استان هرمزگان که با شرایط فرهنگی و محیطی منطقه آشنایی دارند باید اقدام به تدوین برنامه‌ای عملی و علمی برای حل مشکل منابع انسانی کنند، چراکه با بخش‌نامه از بالا به پایین نمی‌توان ای چالش را حل و کرد و نیازمند نگاه بومی و منطقه‌ای در اتخاذ تصمیمات هستیم.

وی با بیان این که بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه علمیه و روحانیون در دستور کار است، ابراز کرد: از ظرفیت نهاد روحانیت به عنوان مهم‌ترین نهاد تاثیرگذار استفاده می شود تا بخشی از تحولی بنیادین از این طریق محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha