چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1029374
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
ل

حوزه/ همایش بزرگ متمرکز زائران حج تمتع با عنوان "مسافران قبله" در فرهنگ سرای مهر کاشان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همایش بزرگ متمرکز زائران حج تمتع با عنوان "مسافران قبله" ظهر جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت و جمعی از مسئولان، در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسین عسگری، مسئول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا (ع) اظهار داشت : خدا را شاکریم که مدافعان سلامت با تلاش جهادی در مقابله با ویروس منحوس کرونا توانستند زمینه زیارت عتبات عالیات، زیارت امام رضا (ع) و حج تمتع امسال را فراهم نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم، به وظایف زائرین بیت الله الحرام در حج تمتع اشاره کرد.

حمیدرضا بهروزی فرد، رئیس اداره حج و زیارت شهرستان کاشان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها، گفت: برنامه ریزی شده تا حج تمتع امسال در بازه زمانی ۲۷ تا ۲۸ روز به پایان برسد و این موضوع یکی از درخواست های زائران برای کاهش سفر بوده است.

وی با بیان اینکه بنا به دستورالعمل سعودی ها امسال امکان اعزام زائران ۶۵ سال به بالا به حج تمتع فراهم نیست، گفت: بر اساس ریل گذاری قبلی این افراد سال ۱۴۰۲ به حج تمتع اعزام خواهند شد.

نمایش نمادین اعمال حج تمتع، مدیحه‌سرایی توسط مداحان اهل بیت(ع)، قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و سخنرانی مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت کشور از دیگر برنامه‌های همایش متمرکز "مسافران قبله" در کاشان بود.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha