سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جلسه مدیر حوزه علمیه ایلام و استاندار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، تکمیل پروژه حوزه علمیه جامع ایلام را نیازمند حمایت مسئولان دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه ای با استاندار ایلام، با اشاره به درخشش طلاب استان در مسابقات علمی، پژوهشی و کسب رتبه های کشوری، کمبود فضای آموزشی و تجهیزات در حوزه استان را از جمله مشکلات طلاب استان دانسته و بر ضرورت تسریع در ساخت حوزه جامع ایلام تاکید کرد.

مدیرحوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: حضور فعال در سیل سال ۱۳۹۸، زلزله سرپل ذهاب و همکاری گسترده با کادر درمان در ایام کرونا و تغسیل و تدفین اموات کرونایی از جمله خدمات درخشان طلاب استان ایلام است که امید می رود مسئولان نسبت به رفع مشکلات معیشتی و حمایت از طلاب مستعد نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره با اشاره به قانون اصلاح نظام یارانه ها، اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و دوقطبی کردن جامعه است که باید با اطاعت از مقام معظم رهبری و جهاد تبیین و آگاهی بخشی به مردم، نقشه های دشمن را خنثی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: الحمدلله در استان ایلام شاهد همدلی و تعامل بالای مسئولین هستیم و روحانیت استان نیز با محوریت نماینده ولی فقیه در استان در ایجاد آرامش و همدلی وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha