دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ل

حوزه/ نخستین دوره تخصصی آموزش و پژوهش طلاب مدارس علمیه منطقه کاشان، با حضور ۱۳۰ نفر از طلاب، در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) قمصر برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، نخستین دوره تخصصی آموزش و پژوهش طلاب به همت معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با حضور ۱۳۰ نفر از طلاب مدارس علمیه شهرستانهای کاشان، آران وبیدگل، برزک، نراق و قمصر در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) قمصر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، عصر روز گذشته با قدردانی از برگزار کنندگان این دوره، طلاب را سربازان امام زمان (عج) خواند و گفت: طلبگی از نظر تاثیرگذاری تبیین مسائل دینی و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) در جامعه با هیچ شغلی قابل مقایسه نیست.

وی به وظیفه مهم روحانیون و طلاب در ترویج فرهنگ دینی اشاره کرد و ادامه داد: گرچه ورودی های حوزه های علمیه علمیه کمتر از دانشگاه ها است، ولی مسئولیت طلاب سنگین تر است.

امام جمعه کاشان مجهز بودن طلاب به سلاح علم، تهذیب و عالم به زمان را از ضرورت های طلبگی بر شمرد و احترام به والدین را مهمترین راه رسیدن به تهذیب دانست و تصریح کرد: آیت الله مصباح فرمود احترام به پدر باعث شد مقام معظم رهبری به چنین جایگاهی برسد.

حجت الاسلام روح الله شبانی نوش آبادی، معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان نیز با بیان اینکه نخستین دوره تخصصی آموزش و پژوهش مدارس علمیه منطقه کاشان از ۱۷ الی ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) قمصر برگزار شد، عنوان کرد: از بین ۱۷۰ نفر از طلاب متقاضی، ۱۳۰ نفر توانستند در این دوره شرکت کنند.

وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره با روش های فناوری پژوهش، مطالعه و تندخوانی، مقاله نویسی و ... آشنا شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha