جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی

حوزه/ نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از همان ابتدای مهاجرت از قم به سمنان تا امروز تلاش کردم مبلّغ و خدمت‌گزاری بیش نباشم و با یاری خداوند و مدد حضرت بقیةالله الاعظم(عج) تا آخرین نفس از هیچ کوششی برای شما مردم عزیز، فروگذار نخواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، از میهمانان و برگزارکنندگان همایش نکوداشت «آموزگار اخلاق» با صدور پیامی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مراسم نکوداشت و ابراز محبت اقشار استان سمنان برای اینجانب، بیش از آنکه در شأن این‌ طلبه باشد، گویای عشق و ارادت بی‌پایان زنان و مردان ایران اسلامی به دودمان پیامبر اعظم(ص) و قدرشناسی آنان از خادمان خویش است.

بدین‌جهت حمد و ثنای خدای متعال را به‌جا می‌آورم که عمر بنده کمترین را در مسیر نورانی معارف اسلام و اهل‌بیت قرار داد و پس از آن، این طلبه ناچیز را در استان و شهری پذیرا گردید که چند دهه، میزبان الطاف و مهربانی‌های بی‌کران مردمانش بودم.

بنده از همان ابتدای مهاجرت از قم به سمنان تا امروز تلاش کردم مبلّغ و خدمت‌گزاری بیش نباشم و با یاری خداوند و مدد حضرت بقیةالله الاعظم(عج) تا آخرین نفس از هیچ کوششی برای شما مردم عزیز، فروگذار نخواهم کرد.

اینجانب بنا بر وظیفه شرعی و اخلاقی، لازم می‌دانم از آنچه در همایش نکوداشت این حقیر در شهرهای دامغان و سمنان گذشت، مراتب قدردانی خویش را از حضور اقشار مختلف مردم بزرگوار در همه شهرهای استان و دیگر شهرها اعلام دارم.

از ریاست جمهوری جناب آقای دکتر رئیسی، خانواده‌های والامقام شهدا، طلاب و روحانیت معزز، ائمه جمعه و جماعات و همه میهمانانی که از دور و نزدیک، تشریف‌فرمای این مراسم شدند؛ به‌ویژه حضرات آیات و حجج اسلام آقایان خاتمی، کعبی، نعیم‌آبادی، قرائتی، خسروپناه و وزیر ارشاد تشکر می‌کنم و به همه کسانی که با پیام‌های دوستانه خود، بنده را مورد محبت قرار دادند، درود می‌فرستم.

از همه دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان مراسم نکوداشت، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، مدیران اجرایی و کارکنان نهادهای دولتی و غیر دولتی، نیروهای مسلح، رسانه‌های خبری و خبرنگاران، مراکز علمی و فرهنگی، فعالان فضای مجازی، هیئات مذهبی، برادران و خواهران متدین و جهادی و همه عواملی که زحمت برپایی این همایش را عهده‌دار شدند و به هر نحوی خدمت کردند، ممنون و سپاسگزارم.

در پایان از تلاش‌های مخلصانه حجت‌الاسلام آقای نصیری‌فرد تشکر ویژه کرده و برای همه شما سروران ارجمند، دعای خیر می‌کنم. در پناه حضرت حق و در ظل توجهات حضرات معصومین علیهم‌السلام باشید؛ ان‌شاءالله.

والسلام علیکم و رحمةالله

سید محمد شاهچراغی

۲۲ خرداد ۱۴۰۱

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha