سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عنکبوت مقدس

حوزه/ در پی اکران فیلم عنکبوت مقدس در جشنواره فیلم کن و توهین به اعتقادات مسلمانان و هشتمین امام شیعیان، اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، به دنبال اقدام ضد فرهنگی و نمایش فیلم موهن عنکبوت مقدس در جشنواره فیلم کن که موجب خشم و انزجار مسلمانان و شیعیان شد، اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرده و خواستار پیگیری حقوقی و قانونی موضوع از سوی مراجع ذیصلاح شد.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الکریم

نور خدا خاموش شدنی نیست

«یرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»(سوره صفّ، آیه ۸)

می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند در حالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند.

تلاش مذبوحانه صهیونیسم محور کمپانی‌های یهودی، برای زن‌ستیز جلوه دادن جامعه ایرانی، حنای بی‌رنگی است که سال‌ها با سوار بر توهم حکمرانی بر عالم، یکه‌تازی می‌کند و جالب است، این قیافه موفقیت کاذب در معرکه‌ای که به واسطه بی‌اخلاقی‌ها، رقیب انسانی ندارد، هر روز با تمدید نفس‌های مرده در کالبد بی‌وطن‌ترین انسان‌ها، خانه‌ای از جنس عنکبوت می‌سازد که به تعبیر قرآن کریم، سست‌ترین بنیان‌ها را بنا می‌کنید.

فردی بی‌وطن را دستمایه بی‌شرافتی‌های اخلاقی خود قرار می‌‍ دهید و با وجود این عناصر ضعیف‌النفس که به تأسی از اربابان غربی خود هر روز نقشی کهنه‌تر از دیروز در قالب خوش‌رقصی‌ها ایفا می‌کنند دلخوش به شکستن ساحتی دارید که عزتتان را در عالم شکسته است.

شما سوزش هیبت شکسته شده‌ای را دارید که قرن‌هاست با برده‌گیری از انسان‌های ضعیف، خوار و خفیف‌شده است، لذا هر روز حس چنگ‌زدن به قداستی را دارید که تا هست شما نیستید.

بدانید جامعه زنان ایرانی، آن زن معلوم الحالی نیست که در چرخه کارتل‌های ضد فرهنگی شما چهره زن معصومی را بازی می‌کند که بازی‌خورده نفس کثیف خویش است، وطن‌فروشی یک زن بی‌اصالت هرچند با ژن ایرانی را ندای زنان ایرانی ندانید، زنان ما ساعت‌های تربیت فرزندانشان بر محور عدد ۸ گره خورده و فرزندان خود را بیمه وجود نازنین امامی می‌کنند که ولی‌نعمت تمام ایرانی‌ها است.

کاش محصول جدیدتان در قاب تخصص سینمایی محلی از اعراب داشت و فریادهای عریان حقیرتان در پس تلاش‌های فنی جلوه می‌کرد. آخر به اذعان هنرمندان جدی این عرصه، این سعیتان نیز، فیلم هم نبود .سال‌هاست از تخریب الگوهای ممتاز عالم مترصد الگوسازی هستید، حال آن‌که دومینوی اضمحلالتان به دانه‌های آخر رسیده است.

با جریان‌ساز کردن برساخته‌های ذهنی خودتان در کشورهای دارای سابقه فرهنگی متمادی، خیال همسوکردن آنان را با ابزارهای سخیفی چون کن و.... در سر می‌پرورانید، غافل از این‌که حماقتتان گریبان گیرتان‌ می‌شود، مگر بر کسی پوشیده است که مادر اصلی جنبش‌های اجتماعی نظیر metoo در کشورهای شما است و اگر متولدی وجود دارد باز هم دست‌پروده شماست.

خشونت علیه زن، اجماع مذمومی عالم است، لکن به تعبیر مقام معظم رهبری، آمریکا در رأس این حرکت ظالمانه با رویکردی ریاکارانه، انگشت اتهام خود را به‌سوی کشورهای دیگر نشانه می‌رود، به گونه‌ای که مطابق با تحقیقات انجام شده در مؤسسه تامسون رویترز، آمریکا در بین 10 کشور نخست ناامن برای زنان قرار دارد؛ رتبه‌ای که در حداقل یک دهه بدون تغییر باقی مانده است.

و یا فرانسه‌ای که خود را در نقاب کن‎ها، داعیه‌دار حقوق بشر معرفی می‌کند، رئیس جمهورش در مارس ۲۰۲۱ با هدف تدوین سیاست‌هایی برای مقابله با خشونت جنسی به اعضای خانواده و نزدیکان، دستور تشکیل کمیسیون مستقل تحقیق در زمینه سوء استفاده جنسی را به جهت آمار ۹۰ درصدی دختران به عنوان‌ قربانیان خشونت جنسی در دوران کودکی را صادر می‌کند.

بر همین اساس عالم بداند که بانیان فیلم سفارشی و مطروحه از سرزمینی، اثر تولید می‌کنند که آمارهای تجاوز و تعرض به زنان ایشان در محیط کار توسط مراکز موثق آماری خودشان، آبرویی برایشان نگذاشته است، حقوق بشر زن به سبک آمریکایی، یکی از مصادیق فروپاشی اخلاقی نظام تمدنی غرب و در رأس آن ایالات متحده، مسئله‌ ظلم و تبعیض نسبت به زنان است و دقیقا همین فشار اخلاقی بر روی غرب، زندگی آرام زنان سرزمین‌های دیگر را تحمل نخواهد کرد.

در انتها از زبان و قلب تمام زنان ایرانی عرضه می‌داریم: ما در مقوله زن و خانواده از عالم طلبکاریم و نگاه ابزاری به زن را سخیف‌ترین نوع بهره‌برداری از او می‌دانیم، عالم بداند که ما هر روزمان را با سلام به امام رئوف آغاز و روزمان را دلخوش به دعای او شب می‌کنیم ، با مهر و عشق او طفل‌هایمان را قاسم سلیمانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha