جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولان حوزه سمنان

حوزه/ هاشمی گفت: در بحث پیگیری مصوبات سفر آیت الله اعرافی به استان و تکلیف شرعی و اداری که بر دوش ما قرار دارد در راستای ترویج فرهنگ حوزه های علمیه و فرهنگ دین در خدمت دوستان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمدرضا هاشمی، در دیدار با آیت الله اعرافی، که در قم برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که توفیق حاصل شد تا برحسب وظیفه خدمت، در این سفر و نشست پیگیری مصوبات سفر آیت الله اعرافی، مدیریت حوزه های علمیه کشور حضور یابیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: از همراهی ائمه جمعه، مدیران حوزه علمیه، ائمه جماعات و روحانیون استان با محوریت حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در راستای اجرای مطلوب طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در استان تقدیر و تشکر دارم.

وی افزود: در حوزه استان سمنان بواسطه همراهی ائمه جمعه، ائمه جماعات و مردم شهید پرور و متدین استان، کوچکترین دغدغه، تجمع و اعتراضی را در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع یارانه ها نداشتیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: در بحث پیگیری مصوبات سفر آیت الله اعرافی به استان و تکلیف شرعی و اداری که بر دوش ما قرار دارد در راستای ترویج فرهنگ حوزه های علمیه و فرهنگ دین در خدمت دوستان خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha