دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید سعید بطحائیان

حوزه / قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به جایگاه حوزه‌های علمیه و اهمیت تربیت طلاب، گفت: خوب است که با استفاده از ظرفیت انجمن اسلامی، شرایط آشنایی دانش آموزان با حوزه‌های علمیه و راه‌های جذب دانش آموزان نخبه به حوزه، فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پیش از ظهر امروز اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان با حضور در مدرسه زنگنه همدان، با قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان در این دیدار با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، لازم است تا جوانان تبدیل به یک عنصر فعّال و اثرگذار در جامعه شوند، اظهار داشت: این وظیفه بر دوش انجمن‌های اسلامی است که بتوانند جوانان را در دوران دبیرستان طبق این تعریف درست، رشد دهد.

وی خطاب به اعضای انجمن یادآور شد: جوانانی که امروز در مدارس و انجمن دانش آموزی حضور دارند، در آینده نزدیک به دانشگاه‌ها خواهند رفت و لذا لازم است ضمن آنکه به خودسازی مشغول هستند، به معنای واقعی کلمه نیز ثابت قدم بمانند و با حضور در دانشگاه آن هویت دینی و انقلابی خود را تقویت کنند.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان همچنین با اشاره به جایگاه حوزه‌های علمیه و اهمیت تربیت طلاب، خاطر نشان کرد: خوب است که با استفاده از ظرفیت انجمن اسلامی، شرایط آشنایی دانش آموزان با حوزه‌های علمیه و راه‌های جذب دانش آموزان نخبه به حوزه، فراهم شود.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha